![]() |
Den Store Gullprodukt Tråden
Tenkte vi kunne lage en tråd der vi legger inn våre gullprodukter, under kategorier, slik at nykommere slipper å leite seg igjennom alt for å finne frem....
Sauser/Dressinger: -Salatmesterns hvitløksdressing. God på smak, 0,7 gram karber. I kjøledisken hos rimi, ica og rema. Tomatprodukter: Idun ketchup med grønn kork - fås over alt, med 8 gram karber. DeMele (tror jeg) hakkede tomater. Suveren på smak, og kun 2,6 gram karber. fås hos ica, men er noe dyre. Eldorados smakstilsatte hakkede tomater: kun 3,4 g karbe, og billigere enn demelo, men ikke fullt så gode. Sennep: French's mustard. 1g karber, og bra på smak, fås over alt. Tacoprodukter: Mama rosas eller noe slikts tortillas, som kan kjøpes fra dialife.dk. Kun 3 gram karber pr stykk, og nydelige som pizzabunn til italiensk pizza. First price tacosaus. Snacks: Bacongull fra maarud, 2,5 gram karber, og hele 60 gram proteiner. Ferdige kjøttprodukter: Her er det bare å komme med ting!! Pålegg: Kavli ishavskaviar, kun 8g karber, og god på smak. |
Sv: Den Store Gullprodukt TrÅden
Sitat:
På Rimi og ICA heter merket Matmesteren, men det er samme produsent og samme innhold ;) http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12202 Vil med det samme tilføye - Hellman Real Mayo - 0 karbs og masse fett. Jeg kjøper den på Bunnpris, men du får den også på Meny og de litt større Coop'ene - Heistad gele 0 karbs - et godt alternativ til et selskap. 9,90 pr pose - gir ca 7,5dl gele. Det er også en helt grei oppskrift på fromasj på pakken :) |
Her er det mer: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ight=produkter
|
Sitat:
|
Bunnpris - kanskje stort sett lokalisert i Midt-Norge. Kjøpte i påska sist gang ;)
|
what??
finner den ikke jeg heller- og det er maange her i trondheim.... hmm |
Vel - da må du kanskje prøve Meny - eller kanskje Coop Mega eller Obs!
Jeg synes den var meget god. Skulle gjerne funnet Heistad sin vaniljesaus. Den klarer ikke jeg å finne :| |
Sitat:
Bunnpris finnes det masse av i oslo, visste faktisk ikke før for noen uker siden at de finnes andre plasser, trodde de var litt som Deli de Luca jeg. :rolleyes: |
Helgø matsenter har alle heistad produktene.
|
Sitat:
|
Kavli Naturell ost med 0g Karbohydrat og 16g protein..
De har også kavli smøreost med bacon,skinke osv med 0 kabohydrat.. De er kjempe godt.. |
Sitat:
Det er Mills Gjestekaviar som selges på glass og ikke i tube, de aller fleste dagligvareburikker har den. Den har bare 5g karbo pr 100g |
Sitat:
|
Sitat:
|
Yes!! Haha :D De har lett-gelé med jordbær- og ananassmak, og sikkert flere. Det blir bare 1 dl mindre gelé, og koster halvparten av det Heistad sin koster, like god.
|
Landlord sine hakkede tomater på boks har bare 1,5 g karbo.
|
Her fant jeg masse nyttig (selv om dette er postet for en stund siden).:) Denne burde vel være aktuell igjen nå, med så mange ferskinger?;) Er jo fint at folk legger inn sine gode tips her, så blir det lettere å søke også :D
Mitt tips er Euroshopper sitt bacongull som har veldig lite karber. |
Sv: Den Store Gullprodukt Tråden
Fader Martins selskapsdressing har 4,7 gr. karbohydrater pr. 100 gr. Og den er kjempegod. Coop Obs har den:D
|
Sv: Den Store Gullprodukt Tråden
2,5 kg wokgrønnsaker i fryseren på OBS. Billig, men husker ikke pris.
Pølser med bare 1 g karbo pr 100 gram på Lidl. Flere typer, så les på pakningene. (Gode på smak også):) Praktiske, gode og rimelige proteinpulver på nettstedet Proteinfabrikken. Varierer veldig på karbeinnhold, så følg godt med. Minste er 1 g pr 100 g pulver. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45. |