![]() |
Kiwi?
er det mye carb i de?
hatt en fin helg da alle sammen ? ninni |
Sv: kiwi?
Ganske mye ja: 10,6
|
http://mediabase.edbasa.com/kunder/o...d0280d843ade81
Her finner du alt du vil vite om frukt og grønt :) Super side! |
ok tusen takk. men hva spiser dere av frukt da hva er det beste.
er frukt syk i dag jeg hehehe ninni |
Sitat:
Så hos MEG får du INGEN anbefalinger, desverre..... ;) |
Blir ikke det eple, pære eller fete frukter, meloner (utenom vannmelon?)
Hva med appelsiner, noen som vet? De har lav GI (?) ihvertfall, slik som eple og pærer. Har sluttet å spise frukt fordi da får jeg bare lyst på søtsaker. Selv synes jeg grønnsaker er et bedre alternativ. |
Sitat:
Jeg blanda deg med ei anna her inne: I fullfarta leste jeg NinnE, istedet for NinnI..... Beklager!!! :rodme: :klem: |
Sitat:
http://www.lavkarbo.no/matvaretabell/frukt-og-gronnt Alle frukter har frukstsukker. Ikke bra for blodsukker/insulinnivået på Ketolyse & andre ketogene dietter. Først ned i vekt - så frukt..... |
Sv: Kiwi?
Enig. Nå har jeg gått ned i vekt, men tror ikke jeg begynner å spise for mye frukt alikevell...en kjenner segselv best:o
|
Haha, pokker og, jeg som nettopp hadde kjøpt meg 2 kiwier! tenkte "jaja, skader ikke med 2 til frokost" haha :P *skyver bort kiwiene....*
|
spørs jo hvordan kostholdsfilostofi. Grete Rohede?! Vel..da kan du spise frukt...
Labkarbo/fedon kna du ta litt tørket aprikos eller en pære elelr et lite eple og ta da noen mandler eller cc eller annen proteinkilde til. |
Sitat:
Spiser man et kilo druer, har man helt andre problemer enn blodsukker :p Med mindre man lever på kjempelavkarbo, går frukt greit. Dvs, en frukt + noe anna=et måltid. Det man skal holde seg unna er vannmelon, og sydhavsfrukt. Disse innholder fælslege store sukkermengder. Har spist min rikelige andel med frukt på Fedon. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26. |