![]() |
Fortsatt mange som skal ned 30+ ?
Jeg bare spør for jeg syns den andre tråden var fryktelig lang! :)
Jeg skal vel egentlig ned 40 kg :eek: så det hadde vært greit å ha noen som kunne slå følge på veien, og dele gode råd med. Anyone? :) |
Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?
Vet ikke om jeg fortsatt får "være med", jeg, siden jeg ikke har 30 kilo å gå ned lenger. Føler meg mest hjemme her, siden jeg fortsatt har endel igjen. Ca. 15, tenker jeg!
Lykke til :) |
Jeg skal ned endel mer enn 30 ja....
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Skal vel ned kanskje 40kg, men har ikke noe hastverk. Klarer jeg 20kg på to år er jeg fornøyd. Enda 1.5 måned til jeg får hoppe på vekta for å se eventuelt tap i masse, og det gleder jeg meg til.
|
Jeg har gått ned 13, skal ned 32 til. Lang vei å gå, men det har gått fort til nå synes jeg. :smile:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Enda en del å ta av.. har 25 kg igjen.. ting tar tid her da.. kommer vel kanskje til å gå et år til før det er av.
|
Sitat:
|
Jeg skal ned over 30. Det er litt sprøtt å tenke på. Må nok tenke i litt mindre baner og ta en etappe av gangen. Om jeg klarer -10 kg til jul blir jeg glad og fornøyd. Om det ikke går så fortsetter jeg videre uansett. Enig i at lenkene fort blir lange Mange skriver så lite informativt, kanskje vi alle kan skjerpe oss litt der? Ellers så synes mange av dere får til så fine målebånd med kg eller BMI hvordan gjøres det? Er ganske ny her så please hjelp meg litt.
|
Jeg skal ned 50 kilo tilsammen har gått ned snart 10 allerede.. men jeg regner med å bruke ett par år på det..
Jeg gikk ned de 10 første ved hjelp av kostomlegging.. men begynte i februar å trene 3-5 ganger i uken.. og begynner til og med å like det:eek: :rolleyes: Treningen har ført til stans i vektnedgangen til og med litt oppgang.. men mange cm har forsvunnet.. i løpet av de siste dagene har jeg fått mange kommentarer om at jeg har tatt av mye siden januar.. men det er faktisk bare to kilo.. Hærlig :p |
Sitat:
jeg har 25 kg å gå ned så sniker derfor litt her inne... |
Jeg veide 153 kg så jeg antar at jeg skal ned rundt 50-55 kg (1.95 høy)
Hvor mye jeg veier nå vet jeg ikke, har ført denne livsstilen i noen uker nå og folk sier de ser at jeg har gått ned. Skal veie meg neste gang i juli. |
Jeg skulle ned 30 - 40. Har klart de første 15, så nå gjenstår rundt 20 kg.
|
Jeg hører og til her ja...
Skal ned 40 kg. Gikk ned 4 kg første uke på eurodietten, så da gjenstår 36:( Men nå er jeg på vei og skal bare tenke positive tanker:D Har veiedag neste lørdag, så da får vi se hvordan uke 2 har gått. Lykke til alle sammen:) |
Her passer jeg inn!
Fikk tips i forrige uke om at det var en lege i Arendal som drev med noe slanke greier som skulle være bra, og at jeg burde lete det opp på nettet. Jeg gjorde det og og fant frem blant annet til forumet her. Leste mye bra om lavkarbo og ketolyse. Kjøpte boka til Torkil om ketolyse 28/4. Klarte ikke å stoppe å lese før boka var ferdig. Startet å følge rådene 29/4. Har ikke fått handla noe kosttilskudd eller annet enda pga Meny Grimstad er tom for alt. Men på denne uka tror jeg endelig jeg har funnet "min kur mot overvekt":D . Har rast ned over 4 kilo på under ei uke og må allerede lage nytt hull i beltet:eek: . Det som er det sprøeste er at dette har skjedd på ei uke hvor jeg har spist så mye fet mat som jeg bare gjør i juleuka. Er bare HAPPY HAPPY:_punk: . Endelig en måte å gå ned i vekt på som en kar kan klare å følge. |
Jeg begynte et nytt og bedre liv etter påske. Først brukte jeg en uke på å søke rundt etter passelige treningssentre, og fant et som passet meg. Så leste jeg andres erfaringer relatert til mine egne problemer, og jeg følger nå en egenkomponert lavkarbo-diett. Egenkomponert fordi jeg vil at dette skal være en varig kostholdsendring, og ikke noen 'kur' i en gitt periode av livet, samt at kostholdet må være forenlig med familiens budsjett og matønsker fra voksne og barn. Derfor unngår jeg jeg sukker og hvetemel, men på lørdager spiser jeg det jeg har lyst på. Det begrenser seg selv, siden jeg nå blir syk om jeg spiser f.eks pizza med hvetemelsbunn eller lasagne;-)
Jeg har nok gått opp mye i muskelvekt de siste ukene, men jeg veide meg første gang etter starten på dett prosjektet forrige mandag. Da hadde jeg gått ned 7 kg. Gemalen kjøpte en vekt til meg i dag, og i ettermiddag konstaterte jeg at jeg hadde gått opp en kilo. Sikkert mange forklaringer på det, men jeg tipper a) veietidspunkt og b) sengeliggende med forkjølelse siste fire dager uten trening. Nuvel. Jeg ble såpass irritert, at i morgen skal jeg trene, om jeg så må stappe tamponger i nesa for å unngå snørra:D Jeg skal totalt ned 39 kilo. Jeg har ikke satt meg noen del-mål, slik jeg ser flere av dere har, Kanskje jeg burde det? Men på den annen side så har jeg ikke noen formening om hvor raskt jeg kommer til å gå ned i vekt, så jeg tror jeg tar det som positive overaskelser. Men jeg har oppdaget noe underlig: buksene slenger nå rundt lår og legger, men rundt livet er de nesten like "trange". Dvs, magen over bukselinningen er blitt adskillig mindre;) Snålt det der. Jaja, keep up the good work folkens, vi talas:goodluck: |
Slenger meg på her inne jeg , har også over 30 kg igjen til jeg når trivsels vekta igjen , skal bli spennende å følge dere andre ogå.
|
Ja, her hører også jeg hjemme :eek: :)
Har gått ned 25, skal ned ytterligere 50 (tror jeg, vet ikke eksakt hva jeg veier, men målvekt er 70 kg, og vet jeg veide nok i overkant 140 kg, men vet ikke eksakt, nok at legen min forteller meg endring fra uke til uke). Når jeg ikke har presentert meg her før kommer det mest av at jeg rett og slett ikke har særlig tid til å lese eller skrive her. Men når jeg klarer å sette av tid er det mye spennende å lese, og mye flott stoff og flotte folk som støtter hverandre. Så, om alt går som jeg håper, ligger jeg under kniven og fjerne det som ble til overs av hud en gang før desember 2008. Er tross alt fornøyd med å ha gått ned 25 kg på 27 uker, med 4 uker innlagt hvileskjær der målet bare var å holde vekta (jul og påske, men uten andre utskeielser enn 1 skive Lindbergbrød hver dag og mer grønnsaker enn ellers). Nå har jeg stått mer eller mindre stille i 4-5 uker, men økte fett-inntaket og da løsnet det, og jeg ser lyst på å fortsette med dette resten av livet, men med mere grønnsaker når jeg har nådd målet. Stå på, alle dere andre også! Varm hilsen fra det kalde nord (regn/sludd og 4 grader i Tromsø nå) |
Så flink du har värt BIB...:)
Du og jeg er nok omtrent like store..men jeg har nettop begynt... 7 kg ned nå.Når begynte du? Klem fra Nannah |
Hei ja :D
Tror jeg passer inn her ;) Jeg skal og ned til ca 70 og det virker som litt av en utfordring :o Jeg har ikke holdt på mer enn i ca 1 1/2 uke .... Lærer stadig nye ting her og det kommer godt med ! Ble litt ivrig i helgen og spiste baconcrisp. Trodde nemlig ikke at jeg kom til å finne noe "lovlig" snop så gleden var veldig stor da jeg fant den :p Men.... jeg gikk opp 1 kg, sikkert mest vann, men har jobber med den kiloen ennå... Går ikke i den fella igjen :cool: |
Sitat:
Når starta du? Du må ha lykke til videre, du også, klem ;-) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:07. |