![]() |
Bytte/selge-tråd-ED-produkter
Her kan vi jo skrive opp hva vi liker/ ikke liker, hva vi vil bytte/selge og kjøpe/bytte :)
|
Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter
Jeg liker:
Pannekakene Alle Barene Sjokoladepuddingen Alle omelettene Sjokoladefrokostblandingen Brownies Sjokoladedrikken, men den må være kald Jeg liker ikke: Potetstappa Cappuchino Brokkoli og spinatsuppa Karamelldessert Varm sjokolademelk Dette går greit ned, men ikke nam nam: Kyllingsuppe Gr.saksuppe Aspargessuppe Vaniljepudding Creme Brulee (litt i tvil om jeg egentlig liker den) |
Jeg liker:
Pannekaken Alle sjokoladebarene Müslibar med røde bær Sjokoladepuddingen Vaniljepudding Creme Brulee Brownies Jeg liker ikke: Jordbærdessert Karamelldessert Kyllingsuppa Grønnsaksuppa Kakao Frokostblanding Dette går greit ned, men ikke nam nam: Brokkoli og spinatsuppa Skinkeomeletten Osteomeletten Har ikke smakt: Aspargessuppa Potetsuppa De resterende müslibarene |
Jeg liker:
sjokobar vaniljebar pralinebar pannekaker oste- og skinkeomelett kyllingsuppe grønnsakssuppe sjoko- og vaniljepudding vaniljedessert ferskendessert brownies Helt grei: Muslibarene, men ikke bestilt igjen Aspargessuppe jordbærdessert Absolutt helt forferdelig: Potetstappe purreløksuppe e.l. creme brulee eple kanel bar Det var vel det jeg har prøvd? Men det er viktig å understreke at smaken forandrer seg og at man venner seg til ED-produktene! Spiste akkurat pannekaken laget som vafler, og synes det smakte som vanlige vafler med en pussig konsistens hehe |
Eple/kanel bare er min absolutte favoritt!!! :eek: Vil du bytte noen til meg mot at du får f.eks. grønnsakssuppe, siden du liker den? :blomster:
Jeg bytter gjerne til meg creme bruleen også! :p |
Nå har jeg sendt deg pakke, Hedda! Gled deg, hevnen er søt :lol:
|
:lol: Gleder meg allerede!
|
Tror faktisk ikke det er sååå ille som det du sendte meg ;)
|
Hei klok av skade har jeg ikke bestilt annet enn det jeg har vært trygg på, og rest-lageret fra sist var over dato.
Lurer på om jeg skal være skikkelig spinnvill å bestille frokosten? Bare sånn for variasjonens skyld.. Spiser man den tørr, eller med vann, eller melk, eller hva? Ellers var det større utvalg av produkter på ED sidene - næmmen var inne der nå, og nå var det bare på fransk?! Skal lete mer.. Men de har i allefall brød, muffins, kjøtt- og fiskeretter. |
Hvilke ED-sider er det?
Synd du ikke hadde eple/kanel-bar, skulle gjerne byttet til meg noen av de, hehe. |
Sitat:
Metter godt og rett på do etterpå :lol: |
http://www.eurodiet.com/ men det var på engelsk i går, og nå plutselig bare fransk...
Underlig. Jeg har jo da ikke noe å bytte, og skal denne gangen prøve ikke bestille mye av ting jeg tror jeg kan gå lei av, som feks pannekakene.. Heller bestille oftere. |
Metter frokostblandingen godt, ja.. ja for det gjør ikke ferskenfrokosten min. Er generelt litt sulten om dagen, ja, blir sulten av å lese andres dagsmenyer :stortsmil
|
De hadde litt mer der ja :sikle:
Var det akkurat samme produkter du kunne bestille sist du gikk på ED, THE? Eller har det kommet nye siden den gang? Kanskje det er håp... |
Hei THE
Jeg:D blander sjokofrokosten med bare vann, ellers synes jeg den blir for søt... bruker heller litt av melken til å ha i kaffen jeg. Jeg blander den ut i 200ml vann, og du blir faktisk mett av den. Klumpene i den skal sikkert forestille korn.. la den stå noen minutter før du spiser den ellers blir det en bismak på den synes jeg. Lykke til |
Hei dere! Jeg har prøvd meg på Eurodietten, men taklet ikke produktene. Kunne tenkte meg å bli kvitt det jeg har igjen. Noen som er int. i produkter til halv pris?? Husker ikke akkurakt hva jeg sitter på , men tror det er 2 typer omelett, 2-3 typer supper, cappucino og sjokoladem..
|
Trulta, hva slags sjokoladeting har du?
|
Jeg har sjokolademousse, bare prøvd en pose fra pakken.
|
Jeg vil gjerne ha de! Det er sjokoladepuddingen det, regner jeg med.
Det koster 24,- per pakke full pris, så du selger dem for kr. 12 du da, eller? Jeg vil gjerne kjøpe de av deg. :) |
Hvis noen har sjokoladedrikken eller frokostblandingen til overs så kjøper/bytter jeg gjerne. :)
|
Frokostblanding til byttings her! :heia:
|
Visste jeg det ikke :lol: Men spørs om jeg har noe jeg kan tilby den kresne damen ;) Karamell eller jordbær desserten kanskje :lol:
|
UUæææ, ikke nevne de dessertene for meg, kjenner oppkasten nærmer seg!! :lol:
|
Vet ikke hvor glad du er i müslibarene, men jeg kan f.eks. bytte til de, om du vil. :)
|
Tok litt tid å finne ut hva jeg sitter på og prisen, men her kommer det:
3 poser Cappuccino (05/07) 4 poser Sjokolade mousse (06/07) 4 poser Grønnsakssuppe (06/07) 5 poser Vårsuppe (06/07) 2 poser Kyllingsuppe (06/07) 3 poser Tomatsuppe (05/07) 4 poser Soppomelett (03/07) 4 poser Skinkeomelett (02/07) 4 poser Ost/Gressløk omelett(01/07) Vet at noen av disse har gått ut på dato, men det er jo pulver så satte de opp for det... Jeg ga 120 kr pr eske med 5 poser i som gir 24 kr pr pose, og som Hedda sa blir det 12 kr til halvpris. Pluss porto! Send meg en PM med antall og adresse så sender jeg fortløpende. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50. |