![]() |
Ketolyseprodukter I 150 Meny-butikker?
Ketolyseproduktene på MENY
Menykjeden har endelig fått mulighet for å ta inn produktene fra Ketolyse. http://bestsmileys.com/hyper/2.gif Alle ketolyseproduktene ligger i det såkaldte "frivillige sortiment" det vil si, hvis kundene ønsker det kan den enkelte MENY-butikk ta inn ketolyseproduktene. De er allerede kommet til Bergen ( se evt http://www.ketolyse.no/?group=1443&subgroup=&art=2017 ) Til orientering Torkil :) :) :) |
Sv: Ketolyseprodukter I 150 Meny-butikker?
Supert... da skal jeg jammen sørge for at det kommer hit til valdres også. Kjenner godt han som er daglig leder på meny her. HURRA!!!! :D
|
Så bra!! Jeg snakket med en menybutikk i Stavanger i går ang å ta inn produkter, og han skulle sjekke det opp.
Kjempeflott!! |
Sitat:
|
Sitat:
|
YES!!!!!!! Høres flott ut, jeg kaster meg sammen med Gerd og håper på en "snill butikksjef" her ute på "landet".
|
håååper ulsteinvik også gjør dette!!
|
Her har vi ingen Meny-butikk engang. :(
|
Vi har heller ikke Menybutikker...snufs....Er det noen helsekostkjeder som fører ketolyseproduktene, tro?
|
Hei
I NordNorge selger en del LIFE butikker ketolyseproduktene, så det er bare å mase i butikkene. Vennlig Hilsen Torkil |
Sitat:
|
Da skal jeg bestille :D - nærbutikken min er Meny :heia:
|
Sitat:
Genialt! Da skal det masast! |
Da bør vi oslo'ere gå sammen og pushe en eller to menybutikker hvertfall! Noen forslag? Jeg foreslår (sånn helt ut av luften :D ) Meny Grønland (evt brobekk)
|
Hei
Genialt, MENY ønsker dere som kunder. Dere kjøper kjøtt. salat og grønnsaker i tillegg til fisk og oster, alt sammen varer med gode fortjenestemarginer. Keep it upp Torkil :) |
Sitat:
Hva med den nærmeste, enkelt og greit? |
Hei
Det er nokk å velge på. Skriv hvor du bor så kan jeg gi forslag. Vennlig Hilsen Torkil :) |
Så lenge noen MENY-butikker i Oslo som ligger i sentrum-området får det blir jeg fornøyd. Orker ikke fly byen rundt for å finne en butikk når jeg tar kollektivtrafikk. ;)
|
Hvor er det Meny butikker i Trondheim ?
|
Betyr det at de vil føre f.eks ketolysepølser også, eller kun kosttilskudd, bakemix mm?
|
Sitat:
Orkanger er nærmere enn Trondheim for meg.. supert.. skal innom der ved første anledning.. |
Sitat:
http://www.meny.no/meny/meny/butikk/ |
Sitat:
Butikkene har ikke plikt til å ta inn produktene, men de KAN gjøre det hvis det er etterspørsel. De ønsker jo fornøyde kunder så bare spør. Butikkene får det de ber om , men de fleste vil ta inn DVD, tablettene, stix, bakemiks og soyaprotein. En del også boken. Men pølsene er det MENY stoa i Arendal som lager, de har en pølsemaker som kan dette og han er nå langtidssykemeldt :( Vennlig Hilsen Torkil |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47. |