![]() |
Den dagen dere er ferdig med slanking?
Hvordan skal dere feire? :D
Jeg skal spise en pære. :lol: |
Sv: Den dagen dere er ferdig med slanking?
Sitat:
|
:p :p
|
Jeg kommer aldri til å bli ferdig med slanking.
Jeg har slanket meg (bevisst) siden jeg var 11... Så jeg kan ikke forestille meg at jeg noengang vil kunne si meg ferdig med det. Forøvrig er det vel ikke slanking, men livstilsomlegging det vi gjør nå... |
Sitat:
|
Pizza fra pizza bussen!! Herregud..jeg gleder meg..om jeg så må løpe i 1 mil for å brenne den av så skal jeg haaaa. *fnis* Gosh a meg..ikke rart jeg har blitt overvektig vettu.
|
Prøve å spise en hel plate av 87% sjokoladen!! :D Og teste tålegrensen på alkohol :full:
|
har du smakt den med 87%'en med bringebærsmak? åhhh nam nam naaaam.. og når du snakker om å teste grensen..du mener drikke deg så full som mulig altså uten å ikke huske noen dagen etter? hm. jeg tror jeg setter det på listen min også..pizza og øl. Høhø.
|
Sitat:
Nei har ikke smakt den - men er egentlig litt usikker på 87% jeg :p Er redd for å legge på meg, gitt! :p:p |
Den dagen jeg har oppnådd trivselsvekt skal jeg kjøpe meg noe - et smykke kanskje. Et smykke som for alltid vil minne meg om at man greier det man vil, at jeg har vært standhaftig, og at jeg har greid å snu livet mitt.
Ja, det skal jeg jammen. Jeg skal kjøpe meg et smykke. :D Og så skal jeg passe veldig godt på trivselsvekten min. |
Sitat:
|
Nå kan jeg ikke skjeie så mye ut siden jeg er operert hehe, men jeg skal feire med frisørtime, nye sko og et par nye klesplagg, og kanskje ta en massasje- eller hudpleietime. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
hmm..ok. jeg husker ikke jeg, mente det var 86%. Kjøpte i sverige i fjor sommer.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har belønnet meg flere ganger allerede jeg ,med å spise alt
jeg vil av sukker og andre hvete dingser..pizza og mc donalds ,jepp..det som finst...det som skjer er at jeg blir veeeldig mett :D og koser meg skikkelig...deilig er det :rolleyes: får ikke vondt i magen og går fint tilbake til vanlig lavkarbo neste dag ;) |
Når jeg blir slank skal jeg prøve å holde meg slank resten av livet, så ingen feiring på meg, ihvertfall ikke med noe å spise. Må nok følge alle regler som gjør meg slank videre når jeg er slank. Det er jeg helt sikker på etter all denne vinglingen jeg har hatt i lang tid nå. Det er noen matvarer jeg bare må holde meg unna for alltid. Og det er jo helt greit ettersom det er disse matvarene som gjør meg feit. Og det vil jeg ikke bli igjen. Kors på halsen.
Men jeg skal kjøpe meg en smoking, en dyr en, kanskje Hugo Boss, når jeg blir slank. Også hadde det vært moro å kjøre en Ferrari. Og så skal jeg seff kjøpe meg masse klær. Fine og dyre klær. HOHO! Jeg skal til Italia, kanskje jeg kjøper smokingen der og reiser med den tilbake til Norge og går i den noen uker fordi jeg føler meg helt fantastisk? :) |
Når jeg er kommet ned under 70...?
Flaunt my sexy ass!:D Tjy!!;) :p |
Håh!
Når det gjelder matting, så har jeg ikke det store behovet, er veldig glad i det jeg spiser nå, egentlig. Men kanskje en lille Fedons Franske Sjokkiskake? Men den virkelige "feiringa" skal foregå fra og med da og livet ut! Hepp! Men som en markering, og dette har jeg tenkte lenge på: jeg skal ta selvportretter av meg selv, sprett naken!:w00t: Man er da KUNSTfotograf:lol: |
Sitat:
|
Hihi, kanskje det?;)
Ja, smakfullt skal det være;) Ikke minst har jeg lovet min kjære noen vovede pin up-bilder :rodme: fortsatt litt igjen til jeg tør det:) |
Slik som pinup-pikene fra 50-tallet??? :love:
|
Sitat:
Hva er det det heter, sånn fra bilvinduet? Skal du flekke ræv til forbikjørende? :lol: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56. |