![]() |
Selvbruning
Jeg bare måtte dele dette tipset med dere!!!
Jeg har prøvd mye selvbruning, og da mener jeg MYYYE!!!!:rolleyes: Jeg har vært gul, orange, sjoldete og i det hele tatt....:eek: :mad: Jeg har brukt mye penger på dyre produkter...:( Og når man stortsett prøver alt en kommer over, ja da må en jo treffe blink noen ganger. Og det har jeg gjort NÅ!!!:D DOVE Summer Glow Selges på dagligvaren, koster en 50-lapp, og VIRKER!!!! Den gir en gradvis KJEMPEFIN brunfarge, også lukter den ikke kattepiss (slik mange selvbruningskremer gjør...:eek: ) ANBEFALES!!!!http://bestsmileys.com/thumbs/3.gif |
Sv: Selvbruning
Takk for glimrende tips! Jeg er kronisk skummetmelkblåhvit året rundt, med unntak av de ukene jeg går rundt med illrødt soleksem. Dårlig med pigmenter her i gården ass... Har prøvd diverse selvbruning, men blir som deg bare ekkel og orange (pluss at de fleste produktene stinker). Har vurdert å gå i salong for å spraybrune meg, men skal helt klart prøve denne først! :D
|
Den fungerer kjempefint i ansiktet, men skjolder veldig på leggene for min del.. Nå var jeg sykt tørr da jeg smurte meg, mulig det virket inn....
|
*løperogkjøper* :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
:lol: :lol: :lol:
|
Sitat:
Men seriøst, Dove asså??? Jeg skal kjøpe.....:liste: |
Sitat:
Så kan en viss tulling bare sitte der å ha det så godt... |
Hi, hi...ja, da kan han bare sitte der med midtlivskrisa si (må jo være noe sånt), mens jeg elegant svever rundt, sommerbrun, smekker og lekker :D
|
Sitat:
http://bestsmileys.com/sports1/25.gif |
Sitat:
Jeg synes den er bra...men lukter litt da... |
Sitat:
Veldig godt fornøyd med dem òg, men Dove sin var såpass billig til sammenligning, derfor ble jeg såååå positivt overrasket!!! |
Sitat:
Og slipper få farge INNI hendene. Har du hansker på, når du smører deg, eller rekker det at du vaske deg kjapt etterpå? |
Sitat:
Også påfører jeg selvbruningen på hendene til slutt med en make-up-svamp!! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hmmm den må prøves ja.
Jeg har brukt St.Tropez fra lookfantastic.com, kjempefin farge og blir ikke skjoldete. Men det lønner seg jo å ta en bodyscrub og en omgang med vanlig bodylotion før man har på selvbruningskrem, da unngår man at tørre partier suger mere brunfarge. |
Dersom man skal spraybrunes bør man ikke smøre seg med bodylotion samme dag. Man bør skrubbe og om man trenger smøring så kanskje kvelden før funker?
Deo er heller ikke å anbefale ;) Har hørt at man blir grønn under armene :p Men med krembruning så er krem bra altså :ja: Var ikke ment som kommentar til forrige innlegg :D |
St.Tropez er kjempebra, men veldig dyr og prosessen tar lang tid!!
|
Nå skal jeg prøve noe nytt... :spent:
Sitat:
|
Er ikke det det barbie-dopet? Det er veldig skumle greier!
|
Sitat:
Skummelt og skummelt...? Jeg har lest alt jeg har klart å snuse opp om det, men ikke funnet noe som tilsier at det er direkte farlig.. |
The things people do.. :blinke:
|
Snuppa...du er jo så gyllen og pen i huden!!! Du trenger ikke :nei: Vaffal ikke om det er farlig. Hmm...vaffel... :sikle:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12. |