![]() |
Ukas dilla
Hva har du dilla på denne uka ?
Jeg har ofte sånne perioder hvor jeg henger meg helt opp i en ting... Denne uka er det port salut den osten , fiberrik med masse smør og et berg port salut :hungry: :spisesnak :sikle: Neeeesteee :D |
Sv: ukas dilla
Heistad syltetøy med fløte... Det smaker kompott. sånn dessert altså.
Men jeg tror det er ødeleggende for kuren min, for det er BÅDE søtstoff og fløte... :( |
Ziggy-lappe-BOLLER.... Uuuuummmm.....http://bestsmileys.com/drooling/3.gif
|
Sitat:
|
kruskakli...YUMMI :rolleyes:
|
Makrell i tomat med majones...av alle ting!!
|
I.o.m at jeg ikke har en krone, så har jeg dilla på alt, fordi jeg ikke har råd til det...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Delikat Laksesalat. Masse smak, masse fett :)
|
Sitat:
SÅ, nå må jeg snart slutte å være blakk altså. I dag syntes jeg til og med tran var ytterst smakfult. (Men nå kan jeg ikke si jeg hater det ellers, da.) |
Sitat:
Det ville definitivt vært krisetegn hos oss! Laksesalaten er visst ny, tror den blir en gjenganger i mitt kjøleskap med 3 g karbo pr 100 g. Håper du finner en snill sponsor. Har du ikke foreldre i nærheten som synes synd på stakkars barnet som ikke har penger til mat? Alder er ingen hindring for foreldre i så måte :) |
Jeg har fått sånn dilla på cottage cheese!:p
Tidligere har jeg hatt et anstreng forhold til dette produktet fordi det minnet meg om fettfattig slankemat. Men nå har jeg funnet ut at det passer i mange retter p.g.a. sin milde smak. Har laget "jukseriskrem" med cottage cheese, fløte, sukrin og rød saus av fun light saft. Ellers er det også godt i en salat sammen med reker, tomat og majones. Jeg kjøpte cottage cheese fordi jeg skulle lage Ziggy-lapper, men fant ut at det kunne brukes til mye mer. |
Sitat:
Men en knapp uke til stipend, og sambo får spenn i morgen:D Jeg lider ikke. Jeg er ikke sulten og stakkarslig, bare fysen på sånn mat som jeg ikke har råd til, f.eks laksesalat nå, hehe. |
Ukens dilla for meg er definitivt Bonaqua peach. Holey moley den er nammis!
|
CC og krem, men prøver å styre unna.
|
Sv: Ukas dilla
Nystekte lapper med smør og splenda på!
Forresten ikke bare denne uka!! Veeeldig greit å ha halvstekt stabel i kjøleskapet, så kan man fort fikse noe sundt og godt!!! |
Hvorfor stoppet denne tråden opp egentlig? Super tråd. Jeg har dilla på aubergin med rømme. Ekstremdille.
|
avokado med leverpostei og parmesan dryss naaaaaaaam :slurp:
og bixit kjeks :o |
VANN!
Herregud, så kjedelig jeg er. But I can't get enough of it, må ha trådd inn i tidenes ketose... |
Jordbær med krem og blåbærkrem. Yummi!
|
Kaffe :o
|
Ukens dilla: Barcelona! Hehe :D :D
|
Sitat:
|
Morgenkaffen. Selv om den egentlig ikke er noen dille, mer et intenst kjærlighetsforhold.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29. |