![]() |
Omvendt univers
Tja. Våknet opp i dag med en alldeles forferdelig smak i munnen som eskalerte utover dagen. Spisevanene mine siste tiden pga personlig jambalaya har vært helt ute på bærtur både i mengde, eller i så måte fravær av det. Etter hvert begynte dog hjernecellene mine og samle seg mot muligheten for at jeg har gått inn i ketose. Noe som jeg ikke har planlagt i det hele tatt. Det jeg frykter er at forbrenningen nå kommer til å ta over matvanene mine. Jeg spiser lite, nå i det siste har jeg nesten ikke spist noenting, og da er det ikke bra for meg med økt forbrenning heller.
Nå kommer jeg vel til å bli hvor populær som helst, men mitt spørsmål er: hvordan kommer man seg raskest og mest smertefritt ut? Og hvor lang tid tar det? Ville vært VELDIG takknemlig om noen hadde svart :) Beklager også rotete formuleringer, det hele kom litt brått på. Anniken |
Sv: Omvendt univers
Spis mest mulig sunne karbohydrater, grovt brød, grov pasta eller noe slikt. Da faller du ut av ketose med en gang :)
|
Spis noe med karber i (litt Lindbergbrød, nøtter e. l). Da går det fort over! :)
|
Tusen takk for kvikk respons!
Lykke til videre for alle sammen :) Anniken |
Sitat:
For det var det du spurte om, var det ikke? ;) |
Sitat:
|
Enig med Manina. Det blir vel litt som å gå fra asken til ilden det der ...
|
Sitat:
Dessuten, siden denne tråden heter "omvendt univers" så gikk jeg i fella og trodde at noen faktisk spure om det de spurte om. Rar som jeg er.:rolleyes: Så jeg håper dere kan tilgi meg for mine mange feil og mangler. Fasitsvaret skulle jo naturligvis være: Du kommer raskest og minst smertefullt ut av ketose ved å fortsette å spise lavkarbo på en sunn måte (uten mer enn 20 gram karbo per dag). :p Men altså, jeg er ikke sur. Bare litt hårsår. Men det går nok over med tid og stunder... hehehe |
Jammen Thorwald ... det var da du som kritiserte (indirekte) mitt og Georgines svar ... :snill:
Jeg svarte ut fra lavkarbo fordi dette er et lavkarboforum, enkelt og greit. Dessuten, hvis først skal kløyve hår, så skrev hun raskt og smertefritt. Jeg tillater meg å tvile på at å pøse i seg glukose er den mest smertefri metoden ... Blodsukkersvingninger er ikke særlig ok. Forresten er sikkert trådstarter ute av forumet igjen for lenge siden ;). Nei, dette er storm i et vannglass, spør du meg ... :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Dette var dagens muntrasjon:D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15. |