![]() |
Ketolysepølseinnhold?
Hei,
i dag var jeg i Arendal og kjøpte ketolyse grillpølser. Jeg har nemlig grillet i dag, og pølsene var kjempegode. Eneste problemet er at jeg ikke vet hvordan fordelingen mellom proteiner, fett og karber er. Jeg har fått med meg at det er 0,2 gram karber per 100 gram. Noen som har peiling på protein og fettinnhold i disse pølsene? Takker for alle gode svar. :) |
Sv: Ketolysepølseinnhold?
Hvordan smakte de da? Likt som vanlige grillpølser? Hvor mye kostet de per antall pølser? :)
Noen som vet om alle ketolyseforhandlere selger de? |
Sitat:
Jeg leser forøvrig at Meny også skal selge disse pølsene. Så det finnes håp. Ha en fin og grillpølseslukende dag! ;) |
Sitat:
|
Hvis en bor i Oslo, så kan en få tak i pølser med lite kh hos Gutta på Haugen.
Ellers så skal viss Lidl også ha noen, også har Gilde et par typer med mindre kh enn de vanlige grillpølsene. http://forum.lavkarbo.no/showthread....=p%F8lser+oslo |
Kopierte dette fra www.ketolyse.no. (Anbefaler dere å klikke dere inn der for nærmere informasjon.) Ketolysepølsene kan en få kjøpt på mange Menybutikker i Sør Norge allerede, men dere kan kanskje hjelpe til at det blir på flere.
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Et tips til Rogalendinger som liker pølser...
A Idsø i stavanger har deilige pølser uten karbohydrater. Pølsene har et kjøttinnhol på 90-95%. De aller fleste er dessuten uten melk og karbohydrater. Mange spennende sorter: Mergeuzpølser Mexicanske pølser,Parmapølser, Gladmatpølser osv.. www.idsoe.no |
Sitat:
|
Sitat:
|
Spis har også begynt å produsere en urte- og hvitløkspølse som ikke inneholder mer enn 1 g KH pr 100g.
Har ikke sett dem her enda og vet ikke prisen, men de skal være isalg nå. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Nå! Tilbake til pølsesnakket;) |
Finnes det en oversikt over næringsinnhold i ketolysepølsene?
Dette er jo en gammel tråd, men siden hovedspørsmålet aldri ble besvart drar jeg den opp igjen :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56. |