![]() |
Hva kan jeg spise mens jeg venter på bokji ?
Begynner å bli riiiimelig lei av kjøtt og grønnsaker.
Leste inne på Oppskrifter for å se og sjekka at nicket til dem på Ketolysekuren kommenterte det og evt. spiste det - så da vet jeg at det er ok. Har fått gubben til å koke egg til meg fordi jeg fant en eggesalat oppskrift :D Har jeg forstått det riktig - men kan jeg spise røkelaks/gravlaks, spekeskinke ? Hvor mye ?? Hva mer ??? |
Sv: Hva kan jeg spise mens jeg venter på bokji ?
Sitat:
Viss du ser på vedlegga på min journal (bindersen) så ligger det 4 ukeplaner jeg bruker der. Kanskje de kan hjelpe litt? |
Sitat:
Men leste inne på journalen din - fikk et godt inntrykk, men vet ikke mengde. Jeg har f.eks spist et stykke kjøtt ca. 200 gr og en halv brokkoli eller blomkål. Sliter med å bruke fett og hvor mye. Jeg har funnet en plass her inne et innlegg du hadde med 4 ukers matplan. Hvor er oppskriften på pannekakene dine ? Jeg saaavner pannekaker.... |
Frokostpannekake:
Superdupergod Frokostpannekake.Totalt 6 kbh 2 egg, 4 ss cottage cheese 2 ss rømme 2 ss rapsolje 1 ss kruskakli 2 ss ketolyse bakemix en klype salt en klype bakepulver 2ts natreen pulver · Stekes som en stor pannekake eller som 2-3 små i smør på begge sider. Middels varme Kan være vanskelig å snu, litt porøs. Godt med allslags pålegg på --------------------------------- Da fant du ukeplanene i vertfall. (Når du er på oversikten under forumet min journal, så ser du bindersen litt lenger bort på linja....Ikke trykk så du kommer inn i journalen) Når det gjelder mengde... Jeg har veid opp grønnsakene og spist det og kjøtt/fugl/fisk og fett til jeg har vært mett. Kjøtt og fett har jeg bare spist, uten å tenke for mye mengde,. Syns det har regulert seg selv.. |
Sitat:
ellers er det jo det å få i seg fett i tillegg til kjøtt og grønnsaker. Feite meieriprodukter med lite krbs, meierismør til steking osv. |
Heisann igjen.
Skrev i pm til deg at jeg la inn ukeplanene i journalen din. Men du hadde ikke det , så jeg legger de her |
Sitat:
Snakk om å være blind - sikkert fordi jeg var så sulten :p |
Sitat:
Håper du får nytte av ukeplanene :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16. |