![]() |
Kan en gå på induksjon lenger?
Forstår at det er her en tar av mest, og jeg tok av skarve to kilo den første uken(siste dag). Jeg har mye å gå på, og trodde en gikk ned mer på induksjonen.... Er egentlig fornøyd om jeg fortsetter å ta av to kilo i uken, noen uker til, men da må jeg vel gå på induksjon???:confused:
Alle snakker om gedigne vektap på induksjon, hva er egentlig gjennomsnittet? Disse to kiloene mine kan joe egentlig bare være dagsforskjeller:( Håper de fremdeles er av i morgen. |
Du kan så absolutt gå på induksjon lenger! Jeg er forresten sikker på at om en liten stund - så kommer Nille innom her.... Hun er hva jeg kaller Atkins-orakelet, og da får ut et mye lenger og utdypende svar. :)
HUN har gått lenge på induksjon, hun!! |
Sitat:
|
Sitat:
1-2 kilo i uka er enormt mye synes jeg...:) Lykke til! |
Sitat:
|
Beklager at jeg ikke har vært her før i dag !! Har det litt travelt om dagen !
Viser til svaret jeg ga Anne tidligere, har også svart deg i PM'en ang telling etc ! Du kan gå på induksjon egentlig så lenge du vil/orker. Kjenner flere som har gått på induksjon i flere år. Jeg gikk sjøl i 8-9 mnd. Mange (de fleste jeg kjenner) går på induksjonsregler til de har 10-15 kg igjen til målet sitt. Det er ikke farlig :) Men kan bli litt kjedelig :o |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32. |