![]() |
Noen som kan svare meg litt kjapt.
Hei.
Har gått på ketolyse i nesten ett år og tok av over 30 kg, nå har jeg hatt pause 4-5 mnd og jeg har lagt på meg rundt 5-10kg(vil ikke gå på vekta men kjenner det.) Vil gjerne igang med ketolyse fortest mulig MEN så er det spørsmålet da. Jeg skal opereres for åreknute 23.8, synes å huske noe om at jeg ikke kan være i ketose da, noen som vet noe om dette?:rolleyes: :rolleyes: |
Sv: Noen som kan svare meg litt kjapt.
Jeg mener å huske at Torkild har sagt at det er fornuftig å trappe opp karbedosen noe før en operasjon, men husker ikke helt.
Prøve å søke....Kommer tilbake om jeg finner noe. PS. Jeg ville ha ventet med ketose til etter operasjonen tror jeg..., men du kan jo begynne nedtrappingen. Det skader jo ikke. Lykke til:) |
Tror Torkil sier noe her...
http://forum.lavkarbo.no/showthread....jon#post147666 Det er en tråd som heter :Jeg skal opereres.... |
Ja jeg hadde egentlig planer om å vente og jeg PRØVER hver eneste dag å trappe ned karbene men det er jo ingenting igjen av stålviljen jeg hadde. Må nok i ketose og miste apetitten litt.....det funker best. Prøver å lete selv også men kan ikke finne noe, blir veldig glad hvis du klarer finne ut av det. Vil helst igang imorgen, men tar jo noen dager før jeg er i ketose og hvis jeg da må ut av ketose før operasjonen som jo bare er om etpar uker så blir jo det bare tull.
|
Se tråd over...3 dager med karber, sier Torkil:)
|
TUSEN TAKK det var kjempeflott. Da kan jeg jo egentlig begynne og så spise karber 3 dager før og frukt og grønt en uke etterpå før jeg går i ketose igjen. Sånn forstod jeg det iallefall????
|
Her er hele tråden
http://forum.lavkarbo.no/showthread....al+opereres%2A |
Tusen hjertelig takk
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29. |