![]() |
Den ekle ketosesmaken i munnen
Hva gjør dere for å dempe den eikle ketosesmaken i munnen?
|
Sv: Den ekle ketosesmaken i munnen
Drikker litt vann eller saft eller tar en "frisk pust" eller to om ikke det hjelper. Men det er pyton!!!
|
Jeg sverger til SB12. Tar det etter tannpuss morgen og kveld, og jeg merker ikke noe til ekkel smak i munnen... og jeg er i ketose.
Før jeg begynte med SB12 merket jeg også dårlig lukt og smak i munnen. |
Jeg går med et lite glass Vademecum i veska.....
|
Tygger persille og anis!
|
Sitat:
|
Sitat:
Men så lenge man klarer å slå fra seg tanken i det man putter det i munnen så... ;) |
jeg bruker og sb12 og da går det glimrende. min datter på 13 klager ikke lenger på pyton ånde
|
Jeg har aldri opplevd denne ånden jeg. Kanskje jeg bare er heldig.
|
Hva er SB12?
|
Det er et munnskyllevann du får kjøpt på apoteket. :)
|
Aha! :)
|
Er nå stort sett glad for at jeg har denne smaken.... Skjønner??
Misforstå meg ikke. Den er IKKE god, men er forsiktig meg å ikke snakke folk i ansiktet. Det er jo et bevis på at det skjer en reduksjon av meg. SB12 er jo en glimrende ide. Har ellers prøvd vademecum munnspray. Kortvarig virkning. |
Jeg føler ikke at noe som helst hjelper mot den dårlige ånden...det er faktisk en grunn til at jeg ikke klarer å være i ketose.
Jobber med mennesker hele dagen og må snakke til dem ansikt til ansikt og føler dette rett og slett er ubehagelig..har prøvd det meste uten at det hjelper. |
Hvilke typer tyggis ogpastiller kan man egentlig spise??
|
Fribol drops fås på Apoteket. Store IFA (alså ikke små) kan også brukes.
|
Jeg har ikke fått klage på dårlig ånde, og jeg kjenner ikke noe selv heller.:D. Jeg bruker SB 12 og vademecun munnspray, og de påvirker ikke ketosen. Det gjør all slags tyggegummi og drops har jeg lært:(.
|
Men er det noe som hjelper mot *tørrheten* i munnen egentlig? Vann hjelper bare enn så lenge...
|
Har merket den dårlige ånden spesielt de siste dagene. Prøver med Fribol og Frisk, men det hjelper bare der og da. Jeg synger i kor, så dette er blitt et problem for meg. Den dårlige ånden kommer ikke fra munnen, men fra pusten. Flere tips?
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18. |