![]() |
Timelister! Noen programmer jeg kan laste ned?
Jeg er på utkikk etter et program der jeg kan føre inn antall timer jeg jobber pr.dag, hva timeslønnen min er på , samt tillegg, så regner programmet ut hva jeg tjener pr. dag osv....
noen som har noen bra tips på programmer?....Free downloads?... |
Sv: Timelister!!Noen programmer jeg kan laste ned???
Da må du nok lage et regneark i excel (eventuelt openoffice eller google spreadsheets)
|
Jeg kan ikke en dritt med regneark og sånn...har openoffice da...
|
1 Vedlegg
Det er ganske enkelt.
Gjør noe alla dette. Klikk på celle A1 og skriv inn teksten: Timelønn Klikk på Celle B1 og skriv inn timelønnen din. eks: 109 Klikk på celle A2 og skriv inn teksten: Antall timer Klikk på celle B2 og skriv inn timeantall pr mnd. eks: 120 Klikk på celle A3 og skriv inn teksten: Tillegg lønn Klikk på celle B3 og skriv inn hvor mye du får i tillegg: eks 25 Klikk på celle A4 og skriv inn teksten: Tillegg timer Klikk på celle B4 og skriv inn hvor mange timer du har jobbet med tilleg eks. 30 Klikk på celle A5 og skriv inn teksten: Sum Klikk på celle B5 og skriv inn formelen for å regne ut lønn som blir.. =(B1*B2)+(B3*B4) og trykk Enter |
Oi!!Takk!!...
Men det er litt mer komplisert.. Jeg jobber forskjellig antall timer hver uke-og da også hver måned... Jeg har forskjellige vakter fra uke til uke.. Jeg har 21 kroner i tillegg etter klokka 18 fra man-fre... Jeg har 42 kroner i tillegg etter klokka 13 på lørdager Jeg har 84 kroner i tillegg etter klokka 16 på lørdager.. HVORDAN skal jeg sette opp dette? |
Jeg klarte det!!!!HURRA!!!!
|
Sitat:
|
HAr du en emailadresse?
Så kan jeg sende deg "utkastet" mitt, så kan du sjekke om det stemmer? |
Sitat:
Er på vei til å lage meg kvelds, men skal svare deg iløpet av kvelden |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10. |