![]() |
Mannen min har gebursdag......
Mannen min har gebursdag. Har tenkt å servere indrefilet av okse.
Tenkte også at han skulle få bernaise saus. Den må jeg kanskje holde meg unna ? Eller ??? Han skal også få bakt potet. Noen tips til hva jeg kan spise av varmt tilbehør denne dagen ? Har fremdeles ikke fått ketolyse boka, derfor mange spørsmål. |
Sv: Mannen min har gebursdag......
Hvis du lager Bernaisen selv, så går det nok bra. Bare fløte, smør, eggeplomme og essens i den vet du. Som tilbehør kan du ha meeeengder av Brokkoli feks og litt stekt sopp. Bruker ofte brokkoli som "potet" jeg...mye bedre:p
Snaddermat...nyt og kos deg! |
Du kan lage bearneu saus selv med nesten 0 karber
eller så har fjordland en saus som det er veldig lite karbo i (det er en ferdig saus som du varmer i mikroen) jeg kjøper den på ica du kan jo kansje ha "jukseris til biffen din? eller eventuelt lage en grønsaks grateng med ost på :) ha en kjempe fin dag da ;) |
Hvordan lager jeg brokkoli grateng ?
|
Brokkolien blir veldig fort myk ved koking, så det spørs om du får kokt inn fløten før den blir for myk. Da ville jeg kanskje heller forkoke/forvelle (minimalt) den i buketter. Legge den over i en form, helle over et beger creme fraiceh og ha ost over. Inn i ovnen og gratiner til osten smelter...
|
Den oppskriften høres bra ut. Går for den jeg. Takk :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50. |