![]() |
Vikingfjord icebreaker lavkarbo
Lavkarbo rusbrus :D noen som vet karbeinnholdet i den??
|
Sv: vikingfjord icebreaker lavkarbo
|
Sv: vikingfjord icebreaker lavkarbo
|
Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo
thanx folkens :D utrolig hva man vet her inne :) og nå vet i allefall jeg hva jeg skal drikke på neste fest :p
|
Bare pass på at det ikke blir for mange :_plystre: :flau:
:full: |
Sitat:
|
Den er veldig god! :D
|
Syns den var alt for søt jeg... :(
|
Mmmm..:o
|
Hvor får man kjøpt denne?? Skal på festival i helga,og dette er noe jeg kunne tenkt meg å ta med! :full: (i tillegg til regntøy..... )
|
matbutikken :) enklere kan det jo ikke bli:p
|
Heromkring så selges det ikke rusbrus i matbutikkene, så det er ikke like enkelt for alle å få tak i. ;)
|
Polet har vel?
|
Sitat:
Vi hadde tidligere ølutsalg som solgte rusbrus, men så ble det nedlagt fordi vi fikk ølsalg i butikkene for ca 3-4 år siden. Frp innførte ølsalg, og KrF kjøpslo med å lage en avtale om at rusbrus ikke skulle selges... Så her må vi kjøre en time-halvannen for å kjøpe rusbrus. :rolleyes: |
Men da kan du vel be butikken bestille til deg? De har det i sortimentet sitt, og dermed tilgang...Bør ikke være noe problem.
|
Moinx: Nå må du fortelle hva som kan skje dersom en inntar Vikingfjord, i ketose, når det er lenge siden en har drukket....:lol:
|
Kiwi har det hvertfall i sortemanget sitt.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
lemen : sliter du også med dette?? matbutikkene her heller har ikke... er dette noe sunnmøre har startet med eller?? Måtte til ølutsalget for å få tak i lavkarbo vikingfjord.. også denne cideren uten sukker... men finner ikke karbo innhold på den... for jeg spurte de på ølutsalget : har dere noe sånn lavkarbo rusbrus.. ( passet godt på at jeg var alene!!) Da hadde de tre forskjellige.. ene var vikingfjord, grevens ( svart og grønn rutete boks) pærecider, og en musserende vin ( liiiiten flaske med FÆL smak)..... kjøpte to av alt... cideren er brukbar... men klart og tydelig var det vikingfjorden som falt i smak her i huset :D
|
Hei Tuppen! Jeg kommer også fra en liten bygd utenfor Ålesund, men har bodd på Østlandet siden 1986, men jeg er ofte på Sunnmøre. Og da jeg var der i sommer så hadde de det på noen butikker. F.eks. IcaMaxi på Moa, Meny på Gåseide hadde det også. Men i bygda jeg kommer fra hadde de den ikke.
|
Sitat:
Var i Oslo i går, og drakk bla noen Vikingfjord Lavkarbo, og de falt absolutt i smak. :) |
Sitat:
|
Jeg så forresten disse Vikingfjordene på Meny i går. Der hadde de en grønn (tror jeg), en rød som het Bær og en blå det sto Lavkarbo på. Er det uten karber i alle tre, eller kun den blå?
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57. |