![]() |
Johannesbrødkjernemel
Har prøvd å skaffe meg johannesbrødkjernemel, men uten hell. Kan noen si meg hvor jeg får tak i det?
|
Sv: Johannesbrødkjernemel
På helsekosten. Har de ikke kan du spørre om de kan bestille :)
|
Noen her fra trondheim som vet av en helsekost som faktisk har johannesbrødkjernemel i sortimentet sitt? Har nå vært på 3 plasser uten hell, og jeg skulle hatt det så fort som mulig..
|
[Hei
de hadde det på Life på moholt-senteret tidligere idag:) |
Takk skal du ha elle! :)
|
Hiver meg på her...
Noen som vet hvor i Arendal jeg kan få tak i det? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Har vært på 4 forskjellige helsekostbutikker i løbet av uken :rolleyes: |
Sitat:
Hvis du har vært rundt omkring uten hell, så er det vel ingen vits i å reise til nabobyene heller. Jeg skal legge inn et svar hvis jeg ser det noe sted i Grimstad. |
Det virker som om de er utsolgt overalt i Oslo også!
Alle helsekostbutikkene jeg har vært innom (flere Life-, Sunkost- og Helios-butikker) har vært helt tomme i flere uker nå. Alle skylder på at leverandøren er utsolgt. Håper det ikke tar lang tid før de får inn igjen! |
Mener å huske man kan kjøpe dette på spisdegslank.no også.
|
Sitat:
:) |
Sitat:
|
hei dilly ! de har på helsekosten over kiwi i sentrum og har bestilt ny på helsekosten på arena :)
|
Sitat:
http://kinsarvik.no/visNettbutikk.as...288&n1=34&n2=2 |
å var visst stella som spurte om det :o men vi er visst iallefall 3 fra arendal, ikke værst
|
Er dere flere fra Arendal som ikke får tak i? Jeg kan godt ta på meg å se om jeg kan få tak i her for så å sende til dere?
|
Sitat:
|
hi hi er du like forvirra som meg. jeg har da ikke spurt etter det.:) men jeg må ha det i moinx sine vafler og de er kjempegode :rolleyes:
|
Sitat:
|
Sitat:
:) |
Skal prøve den over Kiwi.
På Maxis hadde de bestilt det får det kanskje i denne uke. På Arena hadde de problemer med å få tak i det. Takk for hjelpen :D Det er lenge siden jeg så etter det første gang så jeg har faktisk glemt hva det var jeg skulle med det, hehe. |
Bare et lite tips, hvis dere ikke får tak i johannesbrødkjernemelet i Arendal, så har de det i Grimstad. Jeg har selv kjøpt det flere ganger på Havna Helsekost.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05. |