![]() |
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka?
Bestilte meg ketolyseboka,tablettene og div for noen dager siden... men jeg har lyst å begynne nå !!!
Kan ikke noen være snille å skrive en plan over noen dager som jeg kan følge ? jeg er altspisende :D |
Sv: Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka?
orker ikke skrive så mye nå, men se i journalene til folk. Mange som fører opp alt hva de spiser. Mange tips å hente der.
Ligger link til journalen min også i signaturen |
Sitat:
|
Heisann
Skjønner godt du er utålmodig, jeg :D Kanskje denne kan hjelpe deg litt : |
Hei Gerd!!
Så litt på den jeg også. Og har et spørsmål til "den proffe" (hihi) Spiser du bare grønnsaker til lunsj og middag? |
Sitat:
|
Sitat:
Tusen takk :D men hva er frokost pannekake ? Vanli pannekake ?? og knekkis.. er det vanli knekkebrød ? |
Frokostpannekake:
Superdupergod Frokostpannekake.Totalt 6 kbh 2 egg, 4 ss cottage cheese 2 ss rømme 2 ss rapsolje 1 ss kruskakli 2 ss ketolyse bakemix en klype salt en klype bakepulver 2ts natreen pulver · Stekes som en stor pannekake eller som 2-3 små i smør på begge sider. Middels varme Kan være vanskelig å snu, litt porøs. Godt med allslags pålegg på Krois knekkebrød (knekkis) 4 mellomstore egg 2 ts bakepulver 40 g olivenolje 100 g seterrømme 1/2 - 1 ts salt (lo/seltin) 30 g sesamfrø 30 g linfrø - alle frøene knuses til mel 25 g kruskakli 40 g ketolyse bakemix Røra helles utover et bakepapir og fordeles til en jevn flat kake OVER HELE PLATA. Deles opp i passende stykker like etter steking. 150 grader i 1 time gir et knekkebrødaktig brød. TOTALT KBH: 12,87 Deles i 16 biter = 0,8 kbh pr stk |
Godt å se. For du har mye karber i "ikkegrønnsaker" Og jeg blir jo helt fanatisk på at absolutt alt MÅ komme fra grønnsaker. Menyen din gerd er mere avslappende.
|
Sitat:
Og ja, jeg har hatt og har en avslappende meny :D Men jeg har fulgt boka slavisk og vært trofast mot kuren, og ikke blanda sammen andre kurer/ideer. Derfor henviser jeg veldig ofte til boka, for det er min erfaring :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50. |