![]() |
Finnes et tilsvarende forum som dette i Sverige?
Har en venninne som synes opplegget her høres bra ut, men hun er elendig på å lese norsk. :p Så har forsøkt å finne noe på svensk for henne slik at hun i det minste kan lese seg litt opp før hun bestemmer veien vidre, men lettere sagt enn gjort. Noen som vet av sider?
|
Sv: Finnes et tilsvarende forum som dette i Sverige?
Prøv med en PM til Ssskaldeman.
|
Det finnes så vidt jeg vet ingen lavkarbo forum av denne typen i Sverige. Der finnes noen såkalte "lister" - men de er styrt av noen .... ja..... noen som ikke alltid er så greie å ha med å gjøre har jeg hørt.
De fleste svenskene jeg kjenner på lavkarbo bruker enten LCF (www.lowcarbfriends.com) eller ALCF/Active Low Carb Forum (www.lowcarb.ca) |
Hei
Nei, det skal vel noe til.... men det finnes sikkert noe hvis man leter. Jeg fant en her, men har ikke sjekket den ut: http://www.kolozzeum.com/forum/index.php? |
Og så fant jeg denne!!!!! legger den inn på produkter også.
http://www.carbzone.se/low_carb_produkter.htm |
Sitat:
Skal bestille pasta, savner pasta....:o |
Sitat:
|
Sitat:
Om du savner pasta kan du også bestille på Dialife. De har Dreamfields pasta og det er markedets beste lavkarbo pasta :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ja det finns det - Kolhydrater iFokus är forumet i Sverige. Du kan också skicka henne till Annika Dahlqvists blogg . Fettskrämdbloggen som styrs av Lars-Erik Litsfeldt är också läsvärd. Det finns fler, men dessa 3 är de bästa...
:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32. |