![]() |
Alkohol
skal ha husmor ferie fra fredag til søndag og vet jeg ikke kan drikke øl, cider. div...
men hva med bacardi razzbarry ? vet noen av dere hvor mye karbo det er i det? eller har noen tips hva annet jeg kan "kose" meg med?:rolleyes: |
Sv: alkohol
|
Eller du kan blande vodka med en lettbrus du liker. Fantaene er jo slett ikke ille. Men pass på :full: tåler ikke så mye i ketose :p
Noe de fleste av oss har erfart :o |
takker og bukker ...må se om jeg kan finne det på butikken...er ikke flink til å finne ting på søkingen her inne...takk for at du svarer, Distrea
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
:full: kos deg med husmorferie! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
De varier kanskje i mengde karber? Følte meg kjempeteit forrige helg da jeg var på polet og spurte om lavkarbo vin, ( har lest i ketolyseboken at det bare er å spørre dem ) dama bare ristet på hodet. :D Etterhvert nevnte hun at hun kunne finne ut sukkerinnholdet, men det hjelper ikke meg så mye for jeg vet ikke hva det har å si i forhold til karber. Kunne tenke meg noe vin i morgen :ja: |
Sitat:
Den har bare 1 karb pr liter og den er en vin som er kåret til "antiskallebankvin" grunnet lite garvesyre :D Den koster mellom 80-90 kr. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Alkohol
Ken Creek *noterer*
Takk for tipset! Kanskje jeg skal slå meg på en rødvin...drikker ellers hvitvin. |
Sitat:
|
Hvitvin som er tørr, men god (liker vanligvis ikke tørre viner): Tommasi
|
Vær forsiktig :erfaring: :full:
Jeg drikker drinker av 30 cl vodka med 8 isbiter og ca 50 cl funlight iceteasaft, kjørt sammen i blender. Heller det over i ett stort glass og fyller opp med Sprite zero. Funker bra. God og karbofri... Ellers må jeg innrømme at jeg aldri tenker på karboinnholdet i rødvin for jeg drikker max to glass og tror jeg holder meg godt innafor da. Ikke gårr opp enda i jaffal;) |
ja helja er ferdig og nå en erfaring rikere...vær forsiktig med mengden!!!! man tåler ikke mye nei.....
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:09. |