![]() |
Ang spinning
xxxxxxxxx
|
Sv: Ang spinning
Sitat:
Lykke til, blir spennende å høre hva du synes - for jeg synes òg det høres kjedelig ut...:rolleyes: |
Sitat:
Vær obs på mage, tenk innimellom at du skal ta den med, stram den godt under økta. Lykke til med ROMPA... og... dingdoria :p |
Sitat:
Eh... er det tisshøna??? :flau: :lol: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg hadde tenkt å prøve dette en dag, men nå er jeg ikke fult så sikker lenger.....:p
|
Hehe, det går over, dessuten er det veldig effektivt. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
:lol:
|
hahaha... dette ble en morsom tråd:D
Dingdoria var i mangel på ett annet fint ord... :o |
|
Eeeeelsker spinning. Virkelig min form for trim. Men jeg har ikke gjort det på over to år. Er så langt til treningsstudio herfra at det blir ett prosjekt å få til...
Og ja, hufsa/hønemor/tissehøna/dingdoria(:lol:) får virkelig "kjørt" seg. Jeg har sånn pute til å sette på setet, ja... |
Bra. Trodde det bare var meg og min. Det er svært ubehagelig. Jeg retter på trusen og tror det er den og rigger på sete for å finne en stilling, herjer masse med dette og føler meg teit. Ser aldri noen andre gjøre det, så trodde det var min som ikke var spinn-tilpasset. God tråd!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det er jo den skumle, skumle skapningen i mummitrollet....:eek: |
Sitat:
|
Sitat:
Hehe Biffen, ho mente sikkert Glufsa. Som er ei sniiil, altoppofrende og altspisende dame :D |
Sitat:
|
Jeg sitter her alene og ler så tårene triller av dere! :) Så ei dame på treningssenteret i går med en ursexy sykkelbukse... Det så ut som det var sydd ett svart SABA bind (de for 15 år tilbake) utenfor buksa. He he he...
|
Sitat:
Hva gjelder hufsa/glufsa/andre skumle skapninger har jeg ingenting å tilføye :) |
hehe... enig med du, moro når det sporer litt av ;)
|
Biffen: Erre noe gæli i å oppkalle berta etter noe som er skummelt ell? Mi har nemlig sett ganske skummel ut frem til grssklipperen gikk amokk forrige dagen, nemlig. Så hu er skummel. SÅDESSÅ;)
Hufsa, glufsa... Jeje, gjør sikkert samma nytta:D Kul tråd forresten... Var det noe ok med spinning da Ella? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05. |