![]() |
Skjønner ingenting nå ...
har gått på kur i 6uker nå og gått inn
ca 4cm på hvert lår, nesten 2cm på hver overarm, noe i midjen og 10cm rundt magen... men har ikke vært på vekta.. mamma tippa i formiddag at eg hadde gått ned 8-10kg, ho syns det ser sånn ut og ho er ikke den som lyver om sånt for å være snill.... så med stor spenning gikk eg på vekta og fikk egentlig litt sjokk.... har gått ned 2kg :confused: virker dette rett/logisk/normalt??? |
Sv: skjønner ingenting nå....
Sitat:
|
Trener du? Hvor mye? Hvor ofte?
|
Sitat:
og siste 2ukan har eg gått 20-30min nesten hver kveld på step-maskin... men ikke noe utenom det.... |
Sitat:
-Steiki!!!!!!! :D Du bygger muskler. MASSE muskler. Trim er sunt og bra for oss, uten tvil, men hvis man trener så mye at man bare bygger muskler så kan det virke demotiverende i lengden, hvis ikke vekta beveger seg. Mulig jeg banner i kjerka her nå, men i mitt tilfelle (på ketolyse) så har jeg gått saktere ned når jeg har trent. Nå trener jeg ingenting, utenom rusletur med bikkja hver dag, men går ned en kilo i uka. Torkil er helt sikker ikke enig med meg, men sånn fungerer nå jeg... :p |
Det er helt normalt. :) Når du trener bygger du muskler. Muskler veier mindre enn fett. Det er stort sett bare i starten det blir sånn, etterhvert vil du nok miste mer.
|
hmmm....
men eg vil fortsette å gå ned i cm uansett??? eg går ikke på steppern mere enn eg klare, men e så godt å bli skikkelig svett på kvelden, hehe, eg søv så mye bedre da.... men eg vil ikke risikere å få masse muskla istede for å bli tynnere (???) for meg er ikke vekta det viktigste, men å få bort mage og "kjærlighetshåndtakan"...... |
Sv: Skjønner ingenting nå ...
Vil bare si gratulerer!
Er jo utrolig bra og miste så mange cm!! Her har jeg mista 5 kg, men ikke en cm, så er ikke helt logisk det heller. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36. |