![]() |
Har dere hatt dårligere nedgang når dere har mensen?
Jeg er i ketose, spiser og drikker det jeg skal, men jammen har jeg ikke lagt på meg 200 gram? Som sagt så fikk jeg mensen i går? Har noen opplevd det samme?
|
Sv: Har dere hatt dårligere nedgang når dere har mensen?
Helt normalt. Kroppen samler vann både før og under mensen. Bare vent å se når du er ferdig med den, da vil du se resultater igjen. :)
|
Når vi er inne på mensen... Er det normalt at syklusen blir rotet til når en er på kur? Jeg hadde mensen når jeg startet på kuren.. og nå 2 uker etter, så er den her jammen igjen..:eek:
|
Sitat:
Har du kun gått opp 200g er du heldig - folk kan gå opp flere kg. Men det er bare vann som sagt, forsetter du å følge kuren, går du fort ned igjen. |
Ja det er helt vanlig at vekta stopper opp eller at man legger på seg når man har mensen. Mange reagerer også på samme måte ved eggløsning. :) Men det er bare kroppen som samler vann.
|
Jaa! :( Men jeg er bare i halvketose, tror jeg... Hvis man skal se på den siste ruta på boksen til stixen.
|
Sitat:
Krissi |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg stopper opp ved eggløsning, og eser litt når jeg har mensen....går gjerne opp noen gram, men det "slipper" når mensen er over...
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:32. |