![]() |
Julegaveideer!
Den nærmer seg fort, jula, og jeg er ofte like blank. Men i år er jeg litt i forkant, Jysk har sååååå mye fint innen stearinlys både med og uten duft, med og uten fat og mye annet snadder! Til en billig penge!!! Har hamstret mye der allerede jeg :o
I tillegg til div stargorinlys får venner og bekjente nykverna kaffe fra nykvernakaffebutikken :D |
Sv: Julegave ideer!!!
Åh, en juletråd!! :love:
Håper å bidra med idèer etterhvert, men nuh er jeg trøøøøtt.... |
Sitat:
Venter på gode ideer i morgen da :klem: |
Hva er stargorin??
|
Sitat:
|
Jeg eeeelsker stearinlys...har vært på IKEA i dag og hamstra:)
Vanlige telys, med vaniljelukt, jordbærlukt og krydderlukt...Flytelys og julelys.... |
Sitat:
|
Skal på Ikea på fredag, og hamstre hamstre hamstre :D Bra du nevnte julegaver, det hadde jeg ikke tenkt på engang :o
|
Jaaa...Også fant jeg en nydelig liten blomstervase med 2 lysestaker i samme pakken-nedsatt til 10 kroner!!
Og det gøyeste er at jeg har en stor vase i samme stilen!!! |
Sitat:
Jeg er også slik at det jeg har MÅ være i samme stil.....:o |
Jeg kan ha mange forskjellige ting da..så lenge de passer i stilen min..Og den inneholder så mye...
Jeg er litt sånn shabby chic, med en egen vri.... Liker å ha det litt personlig rundt meg...Og litt annerledes... Men lyst og romantisk er vel stikkord her hos oss;) |
Sitat:
|
Så kjekt da!!
Og over til julegaveideer.. Selv blir jeg kjempeglad for hjemmelagde ting... Har en mamma som er super på å strikke, hekle, sy osv...:):).... Og jeg liker å få ting fra brutkmarkeder og loppemarkeder f.eks...som passer hos meg.. Ting som ikke alle andre har;)... Ellers.. De pakkene fra body shop...med såpe, skrubb, krem osv... De er geniale!! Jeg ELSKER bodybutterne fra BodyShop!!.....Lukter himmelsk og gjør så utrolig godt!!! |
Sitat:
|
Kjøp en stor kurv på ikea og fyll den med masse stearinlys og evnt også telysholdere/staker.. gav dette til en tante i fjor og hun ble veldig glad...
kurv fylt med 2 store te kopper og masse deilig løsvektsposer med te... |
Sitat:
|
Ååå, jeg elsker å planlegge jul og gaver!
Jeg har store planer om å lage julekalender til barna, tantebarna, søster, svigerinne etc... Elsker pakker!! |
Jeg skal lage hjemmelaget appelsin- og kirsebærlikør i år, tror jeg. Dessuten lager jeg ekte gammeldags honningkake og småkaker som jeg pakker inn. Ost og hjemmebakt brød er også en suksess, spesielt hos mamma.
Datteren min maler kopper som jeg brenner i ovnen, flott besteforeldregave. |
Sitat:
|
Sv: Julegave ideer!
Jeg har akkurat vært inne på tråd vedr. vin, og kan jo fortelle at vi kjøper vin til alle voksne i familien til jul:) De er så vant med det nå så de regner vinen fra oss inn i det de handler på polet selv til jul:o
|
Jeg gir av og til bort lapp med garanti om middagsinvitasjoner, barnepass, opplevelser etc. Ellers er ullsokker ("læsta") alltid populært, luer og votter det samme. Til tantene mine som ikke har barnebarn kalender med blider av ungene gjennom året, til besteforeldre portretter av barebarna (S/H eller farge, sjøllaga), nå som jeg ikke spiser julekaker . men som jeg elske rå lage - små bokser med julekaker (for 2 år siden ble ei venninne syk, jeg bakte 7 slag og lefser til henne, det var årets gave, hun og resten av familien satte svært stor pris på det).
Begynner å glede meg til jul jeg :spent: |
Sitat:
Nå ble jeg glad skal vite!! :ja: ;) . |
Jeg og gleder meg til jul!!
Har noen gaver liggende i skapet alledere..Begynte tidlig i år:).. |
Jule gaver ja....hihi
Dette med kurv med mat o.l er en meget god ide til enten besteforeldre eller venner med dårlig råd. Kaffekrus med kaffe ved siden av, duftlys o.l er gode venne gaver synes jeg. Og gaver som BiB snakket om; barnevakt, middag ute,kino, konsert, massasje..ja masser man kan tenke på her :ja: Juletre....jeg kjøpte juletre til en av mine venniner som ikke har allverdens med penger og la det på trappen men hilsen nissen. Da jeg var innom like før jul med gaver sa hun at en eller annen fantastisk person hadde vært og lagt juletre på trappen hennes..hun hadde spurt alle kjente men fant ikke ut hvem det var og da jeg avslørte det gråt hun og kastet seg om halsen min....At et juletre til 150 kroner skulle bety så mye for noen er for meg rørende..:ja: |
Super tråd :) :)
Et år lagde jeg eggelikør som jeg hadde i flasker som jeg dekkorerte og et par hjemmelaget glass til, de var super fornøyde og elsket det :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08. |