![]() |
Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da?
Jeg regner med det finnes noen vitanin og kosttilskudd som kan kjøpes over disk.
Hva må jeg sjekke at jeg får i meg? Er det nok med et multivitamin? |
Sv: Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da
Sitat:
|
Sv: Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da
Sitat:
+ De neste trenger du dobbel dose av hver dag:
Gjærbundet Selen 100 mikrogram Vitamin C 90 mg Vitamin E 15 mg Sink 15 mg Vitamin B6 2 mg Vitamin A (RE) 800 mikrogram |
Eller går til en Menybutikk og kjøp de der, evt be dem bestille for deg.
|
Sitat:
Oi. Trenger man alt det, eller kan man godta det om man finner noe som inneholder NESTEN alt? Meny hørtes bra ut. Skal spørre dem om de kan bestille Ketolyse-tabelettene til meg. :-) |
Jeg fikk min Menybutikk til å ta inn de og ketolysepølsene. Det tok ganske lang tid, men det kom nå i alle fall til slutt inn.
|
Hvorfor ikke bestille på nett? Det er jo fullstendig trygt, og lettvint. Jeg handler helst alt det jeg kan på nett jeg, har gjort det i alle år. :)
|
Du kan jo endre litt på tankene dine, og bli tilhenger av å bestille noe på nett istedet. :dulte:
|
Jeg syns det er så kjipt med bataling. Mye styr da de fleste har forskjellige rutiner på dette. Jeg liker å ha kontroll på pengeforbruket. Når jeg bestiller på nett vet jeg jo ikke nøyaktig hvilken dag det trekkes, og så er det så mye gebyrer, frakt og annen dyr dritt.
Hva tok meny for de ketolysetabelettene da? |
Sitat:
|
Nja. Jeg bor rimelig sentralt, så de er bare en sunn liten spasertur til butikken, uansett hvilken type butikk jeg trenger. Derfor vil jeg ikke spandere på meg fraken. Har ikke så al for mye å ta av, så alle monner drar...
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40. |