![]() |
Østerssaus
Hei, hei. :o
Liker veldig godt asiatiske wok-retter...... Er det mulig å bruke litt østerssaus når jeg går på ketolyse? Det hadde vært veldig godt :rolleyes: Finner ikke sånne produkter i næringstabeller..... |
Sv: Østerssaus
Sitat:
|
:lol:
Jeg leste overskriften fort: "ØRESUS" og fant ut at her måtte jeg lese.... :flau: . |
Sitat:
|
Sitat:
Nei, men fra spøk til revolver: Det høres ut som øresus ja!? Ikke tenkt å få sjekket det? Men jeg er ikke plaget altså! . |
Sitat:
Men nå ser jeg tråden gikk fra saus til sus :o Er lett å avspore jeg :rolleyes: |
Hei, mine flasker med østerssaus har ett skriftspråk jeg ikke forstår, så... jeg kan ikke svare på spørsmålet, men har jo lurt litt på det samme. Skeier ut med det uansett innimellom jeg da;). Kan jo spørre på en asia-butikk hvor de er gode i norsk språk??? Det er jo en form for varedeklerasjon bak på flaska, tror jeg:confused:. Spent på om det kommer noe svar her:spent:
|
Takk for svar, ihvertfall de av dere som svarer på spørsmål....... Tror nok det er trygt med slik tilsetning i maten, for man bruker forholdsvis lite. Det kan være vanskelig å få sjekket innholdet når alt står med veldig utilgjengelig skift.
Og til dere som har øresus..... lykke til. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14. |