Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Østerssaus (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15387)

marquise 18-10-07 09:27

Østerssaus

Hei, hei. :o
Liker veldig godt asiatiske wok-retter...... Er det mulig å bruke litt østerssaus når jeg går på ketolyse? Det hadde vært veldig godt :rolleyes: Finner ikke sånne produkter i næringstabeller.....

Gerd 18-10-07 14:52

Sv: Østerssaus

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av marquise (Innlegg 352208)
Hei, hei. :o
Liker veldig godt asiatiske wok-retter...... Er det mulig å bruke litt østerssaus når jeg går på ketolyse? Det hadde vært veldig godt :rolleyes: Finner ikke sånne produkter i næringstabeller.....

Det står på pakkene. Noen har mye karber, noen mindre :) Jeg har bruk chop chuey sausen, den har minst (tror jeg)

lokkebiff 18-10-07 15:16

:lol:

Jeg leste overskriften fort: "ØRESUS" og fant ut at her måtte jeg lese....

:flau:

.

Kanutten 18-10-07 15:21

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff (Innlegg 352347)
:lol:

Jeg leste overskriften fort: "ØRESUS" og fant ut at her måtte jeg lese....

:flau:

.

Er du plaget med øresus?? Jeg har pipelyden fra et TV i øret mitt hele tiden, er DET øresus?? Har aldri liksom fått klarhet i hva det er :o

lokkebiff 18-10-07 15:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 352348)
Er du plaget med øresus?? Jeg har pipelyden fra et TV i øret mitt hele tiden, er DET øresus?? Har aldri liksom fått klarhet i hva det er :o

Kvitt deg med den TV`n da!!! :lol:

Nei, men fra spøk til revolver: Det høres ut som øresus ja!? Ikke tenkt å få sjekket det?

Men jeg er ikke plaget altså!

.

Kanutten 18-10-07 15:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff (Innlegg 352361)
Kvitt deg med den TV`n da!!! :lol:

Nei, men fra spøk til revolver: Det høres ut som øresus ja!? Ikke tenkt å få sjekket det?

Men jeg er ikke plaget altså!

.

Nope, har hatt det hele livet og er vant med det.:p

Men nå ser jeg tråden gikk fra saus til sus :o Er lett å avspore jeg :rolleyes:

Hjørdis 18-10-07 17:51

Hei, mine flasker med østerssaus har ett skriftspråk jeg ikke forstår, så... jeg kan ikke svare på spørsmålet, men har jo lurt litt på det samme. Skeier ut med det uansett innimellom jeg da;). Kan jo spørre på en asia-butikk hvor de er gode i norsk språk??? Det er jo en form for varedeklerasjon bak på flaska, tror jeg:confused:. Spent på om det kommer noe svar her:spent:

marquise 18-10-07 21:48

Takk for svar, ihvertfall de av dere som svarer på spørsmål....... Tror nok det er trygt med slik tilsetning i maten, for man bruker forholdsvis lite. Det kan være vanskelig å få sjekket innholdet når alt står med veldig utilgjengelig skift.

Og til dere som har øresus..... lykke til.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.