![]() |
Løkpulver
Sånn på glass fra Hindu, er det noe vi kan spise?
|
Sv: Løkpulver
Jeg har gjort det hele veien, så det regner jeg med...
Har iallefall ikke hatt noe å si på mi vekt! |
Yess! Hadde aldri spist det før jeg smakte det i dag, og det var jo nam! Tenk at jeg har gått 24 år uten å vite om dette! :D
|
Sitat:
Tenk på eggene dine NÅ da!! :D Mmmm.... ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Vi er happy sammen med deg vennen!! ;) :klem: |
Sitat:
Men nå sporet vi helt av her.:D |
Sitat:
Det var løkpulveret sin tråd dette... :lol: Og løkpulver er NAM og LOV!!! |
Sitat:
Guttungen min har gått på Ritalin, nå går han på Conserta, og MAT er abslolutt det siste han tenker på.. Han spiser ikke før det er blitt senkveld og tabbisen er gått ut av kroppen.. Opplever aldri du at matlysta er fullstendig fraværende?? Meeen det skal sies at NÅR han først lager mat så er det eggerøre :o |
Løkpulver!!
Mamma og pappa kjøpte sånn hjemmelaga krydder på en messe i Sverige som het "Sour creme". Det kanskje eneste potetgullet jeg noensinne har likt!! Det var helt fantastisk:sikle: |
Sitat:
Blir ikke guttungen din veldig tynn? |
Håh! Jeg måtte nesten ringe mamma og spørre om muligheten til å kjøpe mer, og så sa hun at man visstnok kunne bestille fra nettet: http://kryddjohan.se/
Lite jeg skal kjøpe Sour creme onion, løkpulver og creme cheese:D |
Sender den siden til Norge,da? Hvordan betaler man, de kan jo ikke sende i oppkrav, og det gikk jo ikke an å betale med visa.
Sour cream and onion er nydelig.:) |
Sitat:
Falun, hvor de holder til, er jo ikke en time fra Norgesgrensa en gang, så jeg kan ikke tro annet enn at de sender til Norge. |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52. |