![]() |
Syden ... hva da?
Nå har jeg ikke offisielt startet på kuren enda, venter på pakken jeg har bestilt.
Men jeg regner med at jeg er godt i gang når jeg skal til syden i jula. Hva gjør jeg da? |
Sv: Syden..... hva da?
Ketolyse er lett å få til i syden, så du behøver ikke gjøre noe spesielt.:)
|
Men å spise ute hver gang... Går det da mest i kjøtt/fisk og grønnsaker?? Ikke noe kald øl på stranda?
|
Hei
Du får velge. Det er mulig å gjennomføre kuren på en sydentur, personlig ville jeg ikke ha gjort det fordi det å smake på ny og spennende mat for meg er en viktig del av turen. Velger du å kutte ut en uke vil du kanskje gå opp 2 kilo som fort går av når du kommer hjem og fortsetter med ketolysekuren. Det forutsetter dog at du er moderat i utskeielsene, altså at du spiser generell lavkarbo og holder deg unna nudler,pasta ris potet loff, iskrem, kaker søtsaker etc. I stedet for øl kan du drikke vann :p eller tørr vin med vann eller lys øl da hvis du absolutt må. Sørg for å få en daglig mosjonsøkt. God juletur Torkil :) |
Sv: Syden ... hva da?
Det er flere av oss som har vært sydover den siste tiden og klart oss bra.
Øl bør du stå over ja, men som regel er det så mye godt i kjøtt, grønnsaker og frukt og få tak i at dersom du styrer unna de åpenbare fellene, slik som brød, pasta, poteter osv. går det helt fint an å ta en sydentur uten den helt store sprekken. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19. |