![]() |
Lurer på om jeg ikke får i meg nok fett?
Jeg sliter virkelig med å spise om dagen, jeg blir kvalm av tanken på mat og har igen sultfølelse.
I dag har jeg for eksempel spist: Frokost: Et salatblad fra issalat 1/2 tomat 2 oste/nøttemuffins Creme fraishe som dressing noen paprikabiter Lunsj: Et egg stekt med ost, stekt i meierismør enda et salatblad noen agurkskiver Er dette ok, noe jeg bør forandre på? Mer fett? Mindre av noe? |
Sv: Lurer på om jeg ikke får i meg nok fett?
Hei
Det ser ok ut, men prøv å varier. Kokt lakseskive med stekte asparges og litt smeltet smør. 1 bifftomat i skiver med 1 mozarellaost (Italiensk sådan i plastpose med vann) anrettes på talerken med rokulasalat, olje og litt sitronsaft,salt og pepper. se oppskriftene i ketolyseboken og finn noe som du kan tenke deg å spise. Lykke til Torkil :) |
Takk for svar :) jeg har ikke hatt boken før i dag så jeg har fomlet litt på egenhånd og brukt forumet her, har prøvd ut pizzaen nå i dag, kjempegod, men skal dobble oppskriften neste gang,-vi er fire i familien så det ble litt snaut! Gleder eg til å prøve flere oppskrifter :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har ikke bakemiks, så blir vel til at jeg får finne en annen oppskrift. Har sååååååååå lyst på pizza:D Savner veldig lite med dette kostholdet, men en skikkelig hjemmelaget pizza savner jeg......Har lyst på NÅ!!!:D:D
|
Jeg laget pizza for noen uker siden som følger :
Bunn basert på oppskriften til OE-brød (1/8 oppskrift men sløyf halvparten av melet). Dolmio pastasaus Kjøtt og ost. Halvstekte bunnen først (den har vaffelrøre konsistens) og stekte pizza på normal måte etterpå. Ikke tilrådelig å spise for mye da det blir noen karber ca 10 gr karbo i bunnen + alt det du legger på toppen. Jeg synes det smakte kjempegodt. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42. |