![]() |
Pizza!
Resten av folket har bestilt pizza... Gjør det noe om jeg tar ett par biter? Er det krise? Skrape av fyllet og spise det og ikke spise deigen?
|
Sv: Pizza!
Sitat:
|
Jeg tok meg 2 og en halv bit... Med god samvittighet. Nå skal jeg snart gå på langtur. :D
|
Spiste ikke de svære skorpene, men det har vel ikke så veldig mye å si?
|
Det går nok greit, vettu :)
Men skulle du merke det på urolig mage og at vekta kanskje stagnerer litt, så vet du hvorfor. Det er ofte ikke så mye som skal til:) |
Vekta har stått på det samme i to uker nå... Ser ikke på den, men målene minker, og det håper jeg at de fortsetter å gjøre. Spesielt med den ekstra mosjonen jeg gir meg nå, selv om det egentlig ikke er ekstra, men en tilføring! :)
|
Magen min blir i skikkelig opposisjon når jeg spiser karber for tiden! Romler og styrer,også må jeg løpe på do resten av dagen...
|
Tuller du eller? Hehe! Merker det nå, jeg... :o Engangstilfelle...
|
Folket på jobben pleier å forlange pizza fra Dolly´s med jevene mellomrom. Sånn går det når du har amerikanere til sjefer... pleier å bestille en salat til meg selv jeg da. Aldri noen som stiller spørsmålstegn ved det.
|
Hei
Vet ikke om det passer, men lag ketolysepizza og varm den opp i mikroen, da er du med på laget. Vennlig Hilsen Torkil :) |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43. |