![]() |
Hjelp ...
Jeg er egentlig glad i salat, men i de siste dagene har jeg nesten ikke klart å spise det:( Salaten vokser i munnen min, vil egentlig spy av den....
Hva skal jeg gjøre???????? |
Sv: Hjelp.....
Spise noe annet..? :D
|
Ja det skjønner jeg jo selvfølgelig, men man skal jo spise grønnsaker.....
|
Dropp salaten og spis blomkål eller brokkoli i stedenfor. Jeg har lange perioder jeg ikke orker salatblader og da dropper jeg det.
|
Jeg har også problemer med å få i meg salat nå. Tror det er for at jeg ikke kan bruke den dressingen jeg er vant med. Har alltid likt det før. Nå får jeg i meg salat kunn til middag, og da har jeg alltid en eller annen saus til som jeg heller over salaten og da går det fint å spise det. Ellers så går det mye i brokkoli og blomkål...med maaaaasse smør :D. Fungerer fint for meg ihvertfall :D
|
Sv: Hjelp ...
Jeg synes det er godt med litt variasjon i det grønne.. I dag har jeg kjøpt ei pakke med friske, grønne asparges. De var bare så kjempegode og hadde konsistens omtrent som sukkererter. De knasket jeg i meg rett fra pakka på vei hjem fra butikken og i morgen skal jeg kjøpe flere. Det var ikke noe savn etter dressing eller annet tilbehør.
Senere i kveld har jeg spist skiver av aubergine med litt seltin på. Det var også godt. Det er klart man blir lei av det samme ommatt og ommattatt. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25. |