![]() |
Rens
Uke 48 begynner jeg på Atkins' induksjon. Vil noen være med på rens?
|
Sv: Rens
jeg vil være med på rens:D
|
Kulere enn kult!
|
Vi kan godt være her også, men vi må fortsette å være på bloggen å :D
Jeg er i vert fall med :D Gleder meg |
Ja, i bloggen også! Tenkte bare det er lettere å samle alt her enn å surfe rundt i hverandres blogger. Dessuten, her kan enda fler slenge seg på om de vil :)
|
ja det er sant. legger den til favoritter :D
|
det er jo lurt å gjøre med blogginnlegg oxo. har laget en egen mappe med "rens", der samler jeg alle blogger og innlegg jeg følger med på...
|
Kanskje dumt spørsmål, men hva er rens...? Hvordan virker det er vel egentlig spørsmålet?
|
har i vert fall planlagt middagene denne uken:
Middag mandag: Kylling med brokkoli Tirsdag: Stekt sei med salat Onsdag: Tomatsuppe Torsdag: Da er jeg på jobb til halv 9 så det blir noen brødskiver på jobb og forhåpentligvis krabbeklør når jeg kommer hjem :sikle: Fredag: Julebord så da blir det mye kjøtt med grønnsaker til |
Ikke for å være kjip søtis, men er det ikke cottage cheese i brødet ditt? Det er neinei vettu.
|
Sitat:
http://karbojunkie.wilhelmsen.biz/fo...read.php?t=270 http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=419 |
Sitat:
Men tenkte å kutte ned til en skive, heller det i stede for bacon til frokost for det får jeg så syyyyykt mye vann i kroppen av |
Motivasjonen min for å gå på rens nå er julebordet om to uker. Regner med at etter det har kaffeabstinensen og annen abstinens gitt seg såpass at jeg ikke trenger annen motivasjon enn at vekten går nedover. :) Imorgen tidlig måler jeg meg og legger ut de fryktelige fakta her. Har ikke vekt, vurderer å kjøpe til neste mandag.
|
"Nannah skriver seg motvillig på lista"...hehe
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Skal på julebord til fredag så lurer på hvordan jeg skal klare det uten alkohol :D Spørs det!! Men de har i vert fall mye god mat for en hver gane, så jeg trenger vel ikke bekymre med på den fronten. Typisk at det skulle komme da..... |
Sitat:
Men jeg må fortsatt ha brødet mitt :p Hva spiser du til frokost da?? Hva med soyaflak med soyamelk?? Det spiste Georgine på rens om jeg ikke tar helt feil... (correct me if im wrong) |
Egg og bacon tenker jeg. Eller omelett med litt av ostekvoten og kanskje til og med litt fløte.
Har gått til innkjøp av koffeinfri kaffe for første gang ever. Håper det smaker ok, så blir det i det minste bare hodepine å takle. Er veldig knyttet til morgenkaffen. |
Så er det min kresenhet igjen da. LIKER FAEN IKKE EGG, og det PLAGER meg..... Det må jeg begynne å gjøre snart, det hadde hjulpet veldig...
Hva med majones egentlig??? |
Sitat:
|
Sitat:
må kanskje lage fra bunnen av da |
Jeg er med på min renseuke nr 2!
Men jeg kommer til å spise brød med cc i. Det stopper meg ikke fra vektnedgang, og i tillegg er det ikke så mye brød om dagen jeg spiser at det gjør noe. :D 4 cm rundt magen er nå borte siden forrige mandag. :heia: |
Hellmanns real mayonese som man får tak i på meny.... Har ikke meny her eller :(
DRITT BY!!! |
:heia: :heia: :heia:
Trenger ikke følge samme retningslinjene da! Så lenge vi henger her sammen og motiverer hverandre. Renseuke nr 2, weee!! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51. |