![]() |
Å du dæven, for et julebord
Jada, i helgen var det klart for mannens julebord, vi var i Hunderfossen vinterpark. Tror aldri jeg har hatt det så moro... Kjørt 4-hjuling i snøen, bob og masse annet. Ingen betydning at det var 15 blå. Bare moro. Og den FLOTTE middagen inni Trollsalen:dåne: Helt fantastisk moro var det! Og jeg drakk øl- vanlig øl, med begge henda, og sprengte alt av grenser hva inntak og karboer gjelder... Ble møkkfull, har skikkelig fylleangst fordi jeg hater å ikke huske absolutt alt som blir sagt og gjort... Og så fyllesjuk at jeg trodde jeg skulle dø. Men i dag, når alt føles bedre kan jeg med hånden på hjertet si at det var verdt det, både vektøkningen på en kilo og fyllesjuken...
Holdt meg i skinnet når det gjaldt maten da, men tok det igjen i drikkevarer;) |
Sv: Å du dæven, for ett julebord
Å !! Det hørtes jo bare knall ut! Er bare *litt* misunnelig! :klem:
Si i fra om du vil bytte med to sjuke unger! ;) |
Høres utrolig bra ut:) og den kiloen du la på deg er borte om et par dager:D det har ihvertfall mine vært etter en god fyllefest he he.
|
Sitat:
Drikke med begge henda... *hehe* |
Er julebord bare en gang i året vet du StineMor. Vant du festen? :D
|
Sitat:
Får skylde på at jeg ikke har vært på julebord på to år, og da var jeg HØYgravid:rolleyes: |
Sv: Å du dæven, for et julebord
Hei
Jeg synes du fortjente din julebordsopplevelse. Og skaden er ikke verdt å nevne, når du bare lot det være denne ene kvelden. Godt nyttår Torkil :) |
Sv: Å du dæven, for et julebord
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24. |