![]() |
nellie sin lille mat og treningstråd
dag 1:
frokost: blomkål og brokkolimos, med ost og meierismør lunch: litt juleskinke, noen nøtter, 2 klementiner resten av dagen: rød grapefruktjuice og c24 "pulveret" (gleder meg til mat imorgen..) må finne ut hva jeg skal gjøre de neste dagene da.. legge en matstrategi. veie meg 01.01 |
Sv: nellie sin lille mat og treningstråd
dag 2:
to omganger med c24 og grapefruktjuice lunch: diverse nøtter, 1 havreknekke med masse meierismør og litt gräddost middag: 3 rugsprø, meierismør, gräddost, mandler, 1 atkinsbar drikke: masseeeeee vann |
dag 3
frokost: 1 solruta med gräddost og meierismør, 1 rute premium dark hasselnøtt, 1 ss nøtter lunch: 1 ss nøtter, 1 ss meierismør middag: 2 rugsprø med meierismør, gräddost masse vann |
Godt nyttår til deg:)
Lykke til:) Dette kommer til og gå bra:) |
onsdag 2. januar:
frokost: 2 havre wasa med meierismør, 1 ss linfrøolje lunch: 1/3 pakke bacon, 1 havre wasa med smør, 15 mandler middag: 1 laksefilet, blomkål, spinat, meierismør, løk, krydder, 15 mandler kvelds: 1 havre wasa, meierismør kcal: 1557 karb: 55 (14%) prot: 55 (13%) fett: 124 (71%) nettoinntak: 1557 (626 under behov) torsdag 3. januar: frokost: 3 rugsprø, kyllingleverpostei, meierismør, paprika, 1 ss olivenolje, 1 ss linfrøolje, litt mandler, 1 ryvita, smør lunch: pistasjnøtter, 1 rute premium sjokolade (våknet så seint) middag: 1 laksefilet, 200 gram blomkål, 100 gram spinat, krydder kcal: 1404 karb: 41 (13%) prot: 48 (13.5%) fett: 118 (75%) trening: 30 min ellipsemaskin nettokaloriinntak: 1125 (1167 under behov) får hvertfall i meg endel fett:D det er fint. Føler meg mye slankere og bedre allerede! Så det går veien, selvom jeg er sulten! men nå er det snart middag=) fredag 4. januar: i natt: 1 ryvita med meierismør før trening: 1 ss. linfrøolje, 1 rugsprø med kyllingleverpostei, 2 extra drops frokost: 1 rugsprø med kyllingleverpostei, 2 rugsprø med gräddost og meierismør, paprika lunch: 2/3 pakke bacon, kinakål, litt hamburgerdressing middag: spinat, blomkål, meierismør, røkt kyllingpølse, 1 extradrops annars: lagde sjokolademousse på jobb og "måtte" smake en ss for å kjenne om det smakte greit:p drikke: masseeeeeee vann, litt cola light. 2 kopper te, 1 kopp kaffe. bruttokcal: 1607 karb: 66 (16.5%) prot: 51 (12.5%) fett: 129 (72.5%) trening: 20 min ellipse, 20 min ergometersykkel nettoinntak: 1307 (984 under behov) jeg må virkelig jobbe med å få i meg mer proteiner. lørdag 5. januar: frokost: 2 rugsprø, meierismør, gräddost (var så siiiiinnsykt blid på morran:D fant ut at mamma hadde satt meierismøret mitt inn i kjøleskapet da de ordna med oppvaskmaskinen her i går..... tok smøret ut og SMALT det i kjøkkenbenken:P HAHA. adrenalinsinna ja:P) lunch: 2 kyllingpølser, spinat, krydder etter trening: 5 mandler middag: kinakål, paprika, paprika, løk, medisterdeig, krydder, olivenolje, meierismør kveldskos: 5 mandler, sjokolademousse laget av 2 egg, 50 gram kremfløte, 1/2 premium pistasj, 1 ts splenda kalorier: 2222 karbohydrater: 55 (9.8%) protein: 89 (16%) fett: 183 (74%) drikke: 2 kopper te, 1 kopp STERK kaffe på morran, masse masse vann, i kveld blir det pepsi max trening: 1 times gåtur med brukeren min, som ikke var særlig blid og derfor føk i vei i et forrykende tempo i en hel time.. 30 min ellipsemaskin, 30 min ergometersykkel(med ei FORFERDELIG gnagende truse), 40 min ellipsemaskin nettokaloriinntak: 1381 (910 under behov) |
Sitat:
|
Søndag 6. januar
frokost: 1 wasa havre med gräddost, meierismør lunch: 2 rugsprø med gräddost, smør, diverse grønnsaker (blomkål og tomater, tror jeg.. husker ikke helt) middag: medisterdeig, kinakål, løk, paprika, olivenolje kcal: 1474 (818 under behov) karb: 32 gram (9%) prot: 55 gram (15%) fett:124 gram (75.5%) kroppen ba om treningsfri i dag, så da fikk den det:D mandag 7. januar frokost: 2 stekte egg, 1/2 pakke bacon lunch: 2 rugsprø, meierismør, gräddost mellom: 1 rugsprø, meierismør, gräddost, 1 makadamianøtt middag: medisterdeig, kinakål, paprika, løk, salat kvelds: noen nøtter, 1 rute premium med hasselnøtt drikke: 3 kopper te, masseeeeeeee vann, 0.5 ltr, farris med eple ingen trening på grunn av jobb hele dagen. MEN har vaska hele huset til sjefen... Løpte rundt i 2-3 timer. kcal: 1586 kalorier karb: 41 (10%) prot: 62 (15.5 %) fett: 130 (74%) tirsdag 8. januar frokost: 1 rugsprø med smør og peanøttsmør, 1 rugsprø med kaviar/eggting, paprika lunch: 1/2 pakke bacon, 2 stekte egg, etter trening: litt nøtter på jobb: 2 konfektbiter middag: salat, kyllingkjøtt, pinjekjerner, paprika kcal: 1510 karb: 46 (12%) prot: 65 (17%) fett: 120 (72%) trening: 20 min ellipse, 20 min ergometersykkel, 5 min stepmaskin nettoinntak: 1210 (1081 under behov) onsdag 9. januar frokost: 2 rugsprø, meierismør, peanøttsmør lunch: kyllingsalaten min før trening: noen nøtter etter trening: noen nøtter til, + ei skje peanøttsmør, resten av kyllingsalaten min middag: 1/2 pakke bacon, olivenolje, kinakål kos: 2 ruter premium pistasj drikke: 3 kopper te, vann kcal: 1862 karb: 43 (9 %) prot: 84 (18 %) fett: 151 (73%) trening: 60 minutter ellipse 20 minutter ergometersykkel nettoinntak: 1114 (1177 under behov) torsdag 10. januar frokost: 1 rugsprø med peanøttsmør, 1 rugsprø med kaviar/eggtubeting og gräddost, 1 rugsprø med kylling falukorv, gul og rød paprika, agurk lunch: kyllingsalat mellom: litt nøtter middag: blomkål og spinatmos med meierismør, 2 kalkun/kyllingpølser uten skinn drikke: 3 kopper te, 0.5 liter UTGÅTT ramløsa (smakte IKKE godt:P), uendelige mengder med vann, BRUS:D kcal: 1475 (816 under behov) karb: 46 prot: 87 fett: 105 |
Flinke nellie :heia:
|
hihi:D blir inspirert av flinke JenJen:D
|
Hei nellie!!
Så flink du er da!!! bare abonnerer litt her jeg, følger deg på veien! |
Sitat:
|
Enig! Har en lang historie med svært streng trening og magert kosthold, ned nesten 20 kilo, men for et STREEEEEEV!!!!!!
Så noe var jo galt, og da jeg leste boka til skaldemann gikk det opp noen lys... Har gått ned bra hittil, men opp nå, sannsynligvis pga en operasjon, men fra neste uke bør det gå rette veien igjen!!! Spiser i alle fall fett og protein og lite karber, snart trening også! Vi får oppmuntre hverandre og heie heie heie!!!!:heia::heia::heia: |
mat 11. januar
frokost: 3 rugsprø, 1 med peanøttsmør, 1 med falukorv, 1 med kaviar/eggting og ost, meierismør, agurk lunch: også samme som i går:P kyllingsalat før trening: litt nøtter etter trening: litt mer nøtter middag: nesten samme som i går:P blomkål og spinatting, med 40 gram bacon, meierismør, en liten skvett fløte, blandet salat og dressing. (salat og dressing unner jeg meg i dag:P haha. kravstor blitt) (begynte å spise middag klokka. 20.58) drekke: 1 kopp te, litt ramlösa, masseeeeeeeee vann. kcal: 1793 karb: 46 (10%) prot: 87 (19.5%) fett: 145 (73%) trening: 30 min ellipse, 30 min sykkel nettoinntak: 1343 (948 under behov) mat lørdag 12. januar frokost: 2 rugsprø og 1 havreknekk fra wasa med makrell i tomat og paprika lunch: 2 rugsprø med 2 kokte egg, kaviar/eggting middag: kyllingsalat godis: 1 rute premium hasselnøtt. drikke: masseeee vann, 2 kopper te, vann med sitronsaft og pepper kcal: 1588 karb: 62 (15.5%) prot: 85.5 (22%) fett: 114 (65%) mat 13. januar frokost: 2 rugsprø, meierismør, peanøttsmør, paprika lunch: 2 kokte egg, 2 rugsprø, meierismør, kaviar/eggting middag: blomkål og spinatmos, med masse smør, 1 kylling/kalkunpølse kvelds/godis: litt sjokolademousse. drikke: 1 kopp te, 2 glass med sitron og kayennepepper, minst 4 liter vann kcal: 1702 karb: 70 (18%) prot: 45 (11%) fett: 142 (75%) trening: sinnsykopplegg tilsammen 60 minutter nettoinntak: 1252 (1040 under behov) mat 14. januar frokost: 2 rugsprø med meierismør og peanøttsmør:D NAM lunch: kyllingsalaten min, 1 ss brelett (av en eller annen grunn) mellomer: delte litt på salaten, så spiste resten før trening etter trening: 1 neve nøtter middag: brokkoli, spinat(hvilket fattig liv jeg har hatt uten spinat... DRITGODT), meierismør, 2 røkte kylling/kalkunpølser drikke: 2 glass med cayennepepper og sitron, 1 glass cola zero, masseeee vann, litt ramløsa, 1 kopp te kcal: 1525 karb: 48 (12.5%) prot: 96 (25%) fett: 110 (65%) trening: 60 minutter intervalltrening på ellipsemaskin, 30 min rooooolig og nesten motstandsløs sykling (veldig støl i anklene mine se..) nettoinntak: 939 (1352 under behov) litt for lite i dag, men det ordner vi med i morgen=) mat 15. januar frokost: 2 rugsprø, 2 kokte egg, kaviar/eggting lunch: kyllingsalat etter jobb: 1 rugsprø med smør og peanøttsmør, 1 rugsprø med falukorv middag: spinat, meierismør drikke: masse vann, 1 ramløsa kcal: 1539 karb: 48 gram (12.5%) prot: 97 gram (25 %) fett: 111 gram (65%) |
Detta går bra :)
|
Ja, du er kjempeflink :)
Hvordan føler du deg da? Energimessig? Tar du noe kost-tilskudd? |
Sitat:
Jeg føler meg helt fantastisk jeg! Både fysisk og psykisk. Mest av alt psykisk, i grunn. Jeg har lov til det meste og det er essensielt for meg. Tar 1-2 multivitaminpiller og 1-2 B-vitaminpiller om dagen og jern innimellom |
mat 28. januar
frokost: 1 ruglapp, 1 kokt egg, kaviar, dill lunch: 1 ruglapp, 2 skiver skinkestek, majones, egg/lakse/rekesalat etter trening: brokkoli, meierismør middag: 1/2 pakke bacon, hjertesalat, olivenolje, seterrømme kcal: 1631 karb: 24 gram (6%) prot: 69 gram (17%) fett: 140 gram (77%) trening: 60 min ellipse intervall 30 min ellipse med veldig lett intensitet 30 min sykkel med lett intensitet Mat 29. januar: frokost: 1/2 ruglapp med skinkestek og majones frokost 2: 2 kokte egg, kaviar, dill lunch: reker, remulade, hjertesalat, bacon, rømme middag: spinat, meierismør, kyllingpølse middag 2: 1/2 ruglapp med meierismør kcal: 1529 karb: 21 gram (5.5%) prot: 83 gram (21.5%) fett: 126 gram (74%) trening: 45 minutter ellipse 45 minutter ergometersykkel (5 min oppvarming, 30 min intervall, 10 min normal) mat 30. januar frokost: 3 kokte egg, kaviar, majones, 1/4 ruglapp lunch: kyllingsalat (hjertesalat, kinakål, løk, paprika, kyllingkjøtt, chunky bluecheesedressing, krydder) middag: medisterdeig, hjertesalat, kinakål, løk, agurk, paprika, seterrømme kcal: 1538 karb: 19.7 (5%) prot: 128.2 (33%) fett: 104.9 (61%) trening: 60 min ellipse 30 min intervalltrening på sykkel mat 31. januar Postet 31-01-08 kl 22:46 av nellie frokost: 2 kokte egg med majones og kaviar, 1 ruglapp, meierismør lunch: 1 ruglapp, egge/reke/laksesalat, meierismør middag: kinakål, løk, paprika, agurk, medisterdeig, seterrømme kcal: 1476 karb: 18 prot: 81 fett: 120 trening: 40 min ellipse 20 min sykkel mat fredag 1. februar frokost: 3 kokte egg, kaviar, majones, liten bit av ruglapp lunch: 3/4 pk bacon, 1 stekt egg, brokkoli, meierismør, seterrømme middag: kyllingsalat 1/4 ruglapp, litt smør kcal: 1587 karb: 20.5 gram (5%) prot: 98 gram (24%) fett: 123.5 gram (70%) trening: 30 min sykkel 30 min ellipse Mat lørdag 02. februar frokost: 3 kokte egg, majones, kaviar lunch: 2 skiver gräddost, 2 skiver skinkestek, majones, 40 gram bacon middag: 2 laksefileeter, blomkål og brokkolistuing med masse meierismør, litt kokosmelk og litt ost, løk, purre godis: masseeeeeee sjokolademousse, sans vaniljeis, 1 riskake, 5 biter twist kcal: 3840 karb: 137 Gram (14 %) prot: 142 gram (14 %) fett: 312 gram (73 %) trening: tilsammen: 60 min ellipse, 60 min sykkel (først 30 min rolig ellipse og sykkel, så 20 min hard motstand ellipse og sykkel også 10 min sinnsykt hardt ellipse og sykkel) |
Detta går som en drøm!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08. |