![]() |
Idag så jeg 7 tallet
Og det var en utrolig deilig følelse. Veide 79.8 så nå skal jeg IKKE over 80 igjen. Har nå gått på ketolyse i litt over 4 mnd og må si jeg er veldig fornøyd med resultatet. Har jo også gått inn 105 cm på hele kroppen:) Siste måneden har jeg økt på med litt karber i form av et par knekkebrød til frokost istedenfor egg og bacon. Nå må jeg bare huske å drikke nok vann:)
|
Sv: Idag så jeg 7 tallet
Gratulerer med 7-tallet Tittentei. Kjenner godt gleden når det første tall endrer seg ett hakk mindre!:D
|
Juhuuu!!! Gu så deilig:) Gratla og gleder meg sykt til det blir min tur! Må du feire da:)
|
Kjempemorro!! GRATTIS, godt jobba!!!http://ads.lavkarbo.no/mnsmil/happy65.gif
|
Tusen takk dere og til alle på forumet. Har virkelig vært hjelp å få her inne, er evig takknemlig for det:)
|
:heia:
|
Gratulerer!!!
|
gratulerer! husker jeg så det tallet for ikke lenge siden jeg og! og det var en stor stor dag!!
lykke til videre. hva er målet ditt da om jeg kan spørre?? ha en strålende kveld videre!! |
Gratulerer så mye!! :heia:
Deilig følelse :D |
Utrolig bra! :heia: Jeg kommer forhåpentligvis snart etter.
|
Gratulerer med 7 tallet. Selv så jeg og syvtallet før jul, men jeg klarte ikke å holde meg der. Men i løpet av januar skal jeg og være der.
|
Gratulerer, så fantastisk flink du er! Kjenner den fantastiske følelsen der ja!
Lykke til videre!:klem: |
Tusen takk dere! Idag var det enda litt ned til 79.5:) Nå er neste mål 75 kg, det skal bli deilig. Imorgen er det shopping:)
|
Gratulerer ! husker hvordan det var. Skulle aldri over igjen. Gleder meg til å komme der igjen. det er en stor dag!
|
Sitat:
|
Du har bare vært så flink da!
Skjønner det med litt å gå på, det er min plan og! Jeg har liksom en maksvekt jeg vil under, vettu? Så OM jeg skal være under den maksvekten så må jeg liksom først nå to kilo mindre enn det og så ligge og duppe der på på den relativt fedone maten jeg spiste før? Fin plan synes jeg :D:D |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29. |