Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Hvor mange gram karbohydrater? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16531)

Nikoline 06-01-08 20:22

Hvor mange gram karbohydrater?
 
Jeg skal begynne på katolysekur og lurer på hvor mange gram karbohydrater man får spise per dag. Er det noen som vet?

Scania 06-01-08 20:26

Sv: Hvor mange gram karbohydrater?
 
Max 15 tror jeg..

Nille 06-01-08 20:56

Sv: Hvor mange gram karbohydrater?
 
Det anbefalte er 15 karber pr dag.
De fleste ligger mellom 15 og 20

MorStine 06-01-08 21:28

Sv: Hvor mange gram karbohydrater?
 
Ja, her har du jo fått svarene dine;) Signerer og tusler stille ut igjen:)

Velkommen forresten!

Gamla 06-01-08 22:21

Sv: Hvor mange gram karbohydrater?
 
Det slår deg at du spør om hvor mange g KH en skal spise ved Ketolysekuren!
Jeg må bare spør deg; har du lest boken????:confused:
Les den skikkelig og følg den, først da vil få virkelig glede av den flotte kuren!;)
Lykke til!:)

Nikoline 07-01-08 10:30

Sv: Hvor mange gram karbohydrater?
 
Jeg har bestilt boken på internett så regner med at jeg får den om et par dager. Skal lese den nøye og følge det som står der. Skal bli spennende å lese den!

Men tenkte jeg skulle begynne selv om jeg ikke fått boken, så kommer nok legge meg på 15-20 gram/dag.

Gamla 07-01-08 11:39

Sv: Hvor mange gram karbohydrater?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nikoline (Innlegg 382546)
Jeg har bestilt boken på internett så regner med at jeg får den om et par dager. Skal lese den nøye og følge det som står der. Skal bli spennende å lese den!

Men tenkte jeg skulle begynne selv om jeg ikke fått boken, så kommer nok legge meg på 15-20 gram/dag.

Det høres bra ut!:)

Erik 06-07-11 23:08

Sv: Hvor mange gram karbohydrater?
 
Hvilken bok er det dere mener her?

Batillip 06-07-11 23:10

Sv: Hvor mange gram karbohydrater?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gamla (Innlegg 382316)
Det slår deg at du spør om hvor mange g KH en skal spise ved Ketolysekuren!
Jeg må bare spør deg; har du lest boken????:confused:
Les den skikkelig og følg den, først da vil få virkelig glede av den flotte kuren!;)
Lykke til!:)

Jeg er ikke helt enig. Startet på kuren først, leste meg opp her inne. Det var så mye mas om den boken at jeg endte opp med å kjøpe den. Jeg fikk hengeleppe. Det står ikke noe der som ikke står her.

Batillip 06-07-11 23:11

Sv: Hvor mange gram karbohydrater?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Erik (Innlegg 1154934)
Hvilken bok er det dere mener her?

Slank med ketolysekuren.

Gracella 06-07-11 23:45

Sv: Hvor mange gram karbohydrater?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Batillip (Innlegg 1154936)
Jeg er ikke helt enig. Startet på kuren først, leste meg opp her inne. Det var så mye mas om den boken at jeg endte opp med å kjøpe den. Jeg fikk hengeleppe. Det står ikke noe der som ikke står her.

Men leser du boken, forstår du hvorfor du skal spise som du skal, og du vet også hva du kan spise og hva du ikke kan spise.
Du slipper å gå og lure på om du kan spise mat med xylitol eller om sukkerarter kan trekkes i fra. Du får også vite hvordan måltidene dine skal settes sammen.
Dette gjelder jo ikke bare for ketolysekuren, Fedon Lindberg med sin GI/GB er ikke akkurat selvforklarende og det er ikke gitt en nybegynner å vite forskjellen på Skaldemann og Atkins.
Mesteparten av denne infoen er her inne i deler, men de fleste nybegynnere klarer ikke å finne den, dessverre.

VSB 12-07-11 21:04

Sv: Hvor mange gram karbohydrater?
 
Jeg har lest en god del her inne siden april og fikk ketolyse boken fra biblioteket i dag. Syntes ikke det var så mye nytt der i forhold til hva jeg har lest her...


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no