![]() |
Store IFA
Mener jeg leste her en plass at det var ok å spise disse pastillene,
å at man kunne spise omtrent ubegrenset av disse... men så leser jeg bakpå (den med jorbær) Pr forpakning: Energi: 179g/179 kcal Protein: 0.3 g Karbohydrat 15,7 g hvorav sukkerarter: 0,2g hvorav sukkeralkoholer: 15,1 g fett: 0,1 g mettede fettsyrer: 0,1g kostfiber: 10,6g natrium:: 0,1g Har jeg lest feil, eller er den godkjent for en annen kur, eller hva? Har spist en halv pakke før jeg så det, så da fikk jeg litt panikk,hehe. |
Sv: Store IFA
Du kan trekke fra sukkeralkoholene, så det riktige karbotallet (som heter netto karbohydrater) blir på kun 0,6 gram. ;)
|
Sitat:
Så i dette tilfellet sitter du igjen med 0,6 gr. netto KH. Men at du alikavel kan spise ubegrenset av disse, er å ta vel hardt i... De er kunstig søtet, og det er ikke bra vettu! ;) |
Ahaaa:D
Takk, da lærte jeg noe nytt i dag også!:) Er forresten gått ned 3 kg på 6 dager, så dette ser lovende ut:D |
Sitat:
GRATULERER!!!! Jupp, det både ser, og er lovende!! :ja: (ikke for å ta fra deg gleden eller noe slikt, men ha nå i bakhodet at IFA o.l kan hindre vektnedgang pga søtstoffene, i tilfellet du skulle oppleve det) |
Så bra. :heia:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20. |