Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   WoW ... (ang testing med ketostix) (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16771)

Gunhild 14-01-08 19:21

WoW ... (ang testing med ketostix)

Sjekket urinen nå (egentlig mest for moro skyld) og det var mye utslag på ketostixen.... Midt mellom 10 og 50 på de fargesakene på siden av boksen. :D

Det som er mest WoW er at jeg har spist "ketolysekost" i bare 2 dager... 2 små dager.... og så et så sterkt utslag..... !!:D!!:D!!:D

Nå håper jeg bare resultatene kommer etterhvert.... :D:D:D

Måtte bare ROPE det ut.... ble så fornøyd "vøtt dø".... ;)

Gerd 14-01-08 19:33

Sv: WoW.... (ang testing med ketostix)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gunhild (Innlegg 387161)
Sjekket urinen nå (egentlig mest for moro skyld) og det var mye utslag på ketostixen.... Midt mellom 10 og 50 på de fargesakene på siden av boksen.

Det som er mest WoW er at jeg har spist "ketolysekost" i bare 2 dager... 2 små dager.... og så et så sterkt utslag..... !!!!!!:D

Nå håper jeg bare resultatene kommer etterhvert.... :D:D

Måtte bare ROPE det ut.... ble så fornøyd "vøtt dø"....

Morro :D

Bare husk at uansett farge på stix så er du i ketose, det er ikke noe som svak eller sterk ketose :) Men blir den på det mørkeste, så kan det indikere på for lite væskeinntak :ja:

Her står det masse om ketose som er verdt å vite: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2092&page=2, innlegg nr 1

Gunhild 14-01-08 19:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 387165)
Morro :D

Bare husk at uansett farge på stix så er du i ketose, det er ikke noe som svak eller sterk ketose :) Men blir den på det mørkeste, så kan det indikere på for lite væskeinntak :ja:

Her står det masse om ketose som er verdt å vite: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2092&page=2, innlegg nr 1

Takk for info. Vil liksom ha highscore jeg...hihi... :)
Jeg har i alle fall drukket nok... drikker og drikker (vann og fun light) og tisser og tisser :p (godt jeg ikke får trekk i lønn for antall dobesøk i dag...hehe)
Jeg merker i alle fall at det skjer noe med kroppen min..... Det må da være et positivt tegn... :stortsmil

Gerd 14-01-08 20:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gunhild (Innlegg 387185)
Takk for info. Vil liksom ha highscore jeg...hihi... :)
Jeg har i alle fall drukket nok... drikker og drikker (vann og fun light) og tisser og tisser :p (godt jeg ikke får trekk i lønn for antall dobesøk i dag...hehe)
Jeg merker i alle fall at det skjer noe med kroppen min..... Det må da være et positivt tegn... :stortsmil

Viktig med masse vann :ja: Da får man skylt avfallsstoffer ut av kroppen...

Er du varmere enn vanlig? Som en liten ovn? :) Da er det "ketosebålet" som er i gang :)

Gunhild 14-01-08 20:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 387187)
Viktig med masse vann :ja: Da får man skylt avfallsstoffer ut av kroppen...

Er du varmere enn vanlig? Som en liten ovn? :) Da er det "ketosebålet" som er i gang :)

Tja... vet ikke om jeg har merket det spesielt... men så er jeg alltid en liten varmeovn... kan sikkert gå i t-skjorte hele vinteren :w00t:

*kremt* vet ikke helt om jeg tør å si dette.... mulig det er ønsketenkning eller sterk innbilning....... men jeg føler altså at jeg har mer energi... lysten til å legge seg på sofaen etter middag var ikke der i dag. Er vel ikke mulig.... power of the mind... kanskje :confused:

Uansett hva det skyldes så er det jo bra da :lol:

Gerd 14-01-08 20:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gunhild (Innlegg 387197)
Tja... vet ikke om jeg har merket det spesielt... men så er jeg alltid en liten varmeovn... kan sikkert gå i t-skjorte hele vinteren :w00t:

*kremt* vet ikke helt om jeg tør å si dette.... mulig det er ønsketenkning eller sterk innbilning....... men jeg føler altså at jeg har mer energi... lysten til å legge seg på sofaen etter middag var ikke der i dag. Er vel ikke mulig.... power of the mind... kanskje :confused:

Uansett hva det skyldes så er det jo bra da :lol:

Energien kan blomstre ja... Jeg hadde en periode hvor jeg nesten ble hyper... Opp kl. 05 og gikk i ett til 21.30-22... Pang, da sov jeg :lol:

Jeg har generelt fått mye mer energi etter jeg begynte med ketolyse... Herlig!!!!

MorStine 14-01-08 20:20

Kjempeflott altså!:klapper:

Jeg hadde også MASSE energi- den første mnd. Men siden i høst har den forsvunnet mer og mer...

Gunhild 14-01-08 20:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MorStine (Innlegg 387202)
Kjempeflott altså!:klapper:

Jeg hadde også MASSE energi- den første mnd. Men siden i høst har den forsvunnet mer og mer...

Ikke si det da..... regnet med den bare skulle øke og øke jeg nå... ;)

(5 mila i Kollen neste eller no...hihi ;))

Uansett en deilig følelse som jeg får nyte så lenge den varer:D

MorStine 14-01-08 23:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gunhild (Innlegg 387208)
Ikke si det da..... regnet med den bare skulle øke og øke jeg nå... ;)

(5 mila i Kollen neste eller no...hihi ;))

Uansett en deilig følelse som jeg får nyte så lenge den varer:D

Veeeeeldig mange opplever økt energi, jeg er bare ikke en av dem. Men de siste mnd har jeg ikke vært flink til å bruke energi heller, må komme meg ut å gå mer igjen:stuegris:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.