![]() |
En uke er omme ...
Så har jeg endelig vært på vekten etter en uke på ketolysekuren. Jeg har gått ned fra 88.7 til 83,9 kg!! :) Jeg er kjempefornøyd, men vel klar over at det ikke kommer til å rase like fort ned fremover... Det er vel kanskje like greit også, at det ikke går FOR fort!
Jeg har vært uheldig to ganger¨denne uken, og fått i meg en liten dose KH for mye. I begge tilfellene kjente jeg på kroppen nesten med en gang at jeg ikke burde spise mer, og det har gått greit. (Har da fått servert sauser, uten helt å ha kontroll på innholdet) Vil tilslutt bare nevne at Greddost inneholder 0 KH. Har lest at ALLE oster inneholder litt KH, men altså ikke denne. :) Greddost er ironisk nok den osten jeg liker best! Hehe. |
Sv: En uke er omme...
Grattis med flott innsats ! :D
Gräddost inneholder nok karber jo :ja: . Men produsenten er ikke forpliktet til å oppgi karboinnhold som er under 0,9 pr 100 gram eller mindre. Ergo kan det stå 0 på pakka, men den inneholder kanskje i realiteten 0.9. Det er derfor vi anbefaler å telle 1 karb pr 100 gram ost, uansett type ! :) |
Gratulerer med flott vektnedgang! Heier på deg videre! :heia:
Ser at du svarte på mitt innlegg om at vi har samme utangspunkt! Nå skal vi banke de kiloene!:boxing:;) Blir spennende å følge deg og! Lykke til med en ny uke!:) |
Gratulerer med nedgang :)
|
GRATULERER!!
FAntastisk!! |
Hei
http://bestsmileys.com/cheering/2.gif gratulerer med pangstart. Det er alltid veldig motiverende å se at kuren virker. Hold deg til konseptet uten utskeielser og sprekker, da når du ditt mål. Lykke til Torkil :) |
Sv: En uke er omme ...
Wow, gratulerer med en flott pangstart!! :)
|
Tusen takk alle sammen! Dette hadde jeg aldri verken turd eller klart uten den støtten og samholdet som er her inne! Tusen hjertelig takk! :klem:
|
Gratulerer med en super start :heia:
|
Gratulerer så mye med flott start!
|
Wow..... Det var jammen en bra vektnedgang :D
Du har virkellig grunn til å være stolt av deg selv. Håper jeg også får et resultat å skryte av.... skal veie meg på søndag jeg.... men først må jeg sjekke i dag at jeg ikke har falt ut av ketose pga et litt uheldig kinamatmåltid i går..... Lykke til videre til deg :D |
Heihei!
WOW så kult med den nedgangen da:D Ikke værst;) Jeg er også veldig glad i gräddost, men i følge somebody så er det 1 karb pr 100 gram i den! Når det står 0, så bør du regne 1 karb, just in case |
Dette er jo utrolig flott :heia:
Så gøy å lese at det går så bra med andre. Lykke til videre, stooor :klem: fra meg |
Hei
Når det gjelder ost er 1 gram KH pr 100 gram ok å renge med, men husk å velg de feteste ostene - som også smaker best :) Vennlig Hilsen Torkil :) |
Gratulerer!
Det må jo inspirerer til fortsatt innsats, stå på! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:02. |