![]() |
Frukt!
Her kommer litt frustrasjon... jeg må bare få sagt det...Jeg savner frukt!!!! :eek: Noen ganger savner jeg noe raskt å ty til..sånn i forbifarta..eller når jeg må innom butikken fordi jeg ikke har planlagt dagen min godt nok
noen gode råd?:o |
Sv: Frukt!!!!!!
Hva med å hive i deg noen ostebiter? Eller kjøttpålegg? Osten demper sulten hos meg ihvertfall.
|
Lysten på frukt vil bli mindre etterhvert som tiden går :ja:
De gangene jeg må ha noe kjapt, så går det i ferdigrilla kyllinglår eller vinger. Ribbe. Blander en salatbx fra salatbaren. Eller ost, kjøttpålegg, :) |
Avacado er godt :D
|
Det går jo an å spise litt bær (tell karbene) i de tilfellene der du blir helt overveldet av frukttrang. :)
|
Sv: Frukt!
Paranøtter funker godt på sulten i farten.
|
;) Takk for svar.... Synes det er vanskelig å motivere meg for tiden....
|
Jeg vet hvordan du har det, men jdet er ikke frukt jeg savner, men godis! Egentlig er det bare for at jeg kjeder meg at jeg vil dytte noe i munnen, og det er ikke alltid jeg klarer å starte husarbeid eller noe sånt bare for å glemme det bort heller.
Jeg har noen typer kjøttpålegg som jeg kan snarve på, men det er ikke det samme som en sjokolade :) Jeg bare tenker at NEI, jeg skal holde ut lengre enn dette! Jeg har gått ned litt og det ser jeg du også har, så HOLD UT! |
Papaya og rabarbara er lavere på karbo!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16. |