![]() |
Hva funker for meg?
Det er et par ting jeg ønsker å formidle videre som funker for meg.
Det første jeg ønsker å nevne er cheyenne pepper. Jeg spiser store mengder med dette røde pulveret, og for meg har det en svært gunstig amfetaminlignende virkning. Karbohydrater en gang i blant setter fart i en ulmende forbrenningsflamme. Faktisk så kan det være gunstig for forbrenningen å stappe i seg sjokolade og annet sukkerholdige produkter en gang i mellom. For meg virker det som å hive bensin på et ulmende bål. Skaff deg hund. Da får du all den bevegelsen du kan ønske deg..... |
Sv: Hva funker for meg...
Spennende...
|
Er cheyenne-pepper det samme som cayenne-pepper tro? I tilfelle bruker jeg også det, fordi jeg har lært at det skal være gunstig. Kan ikke si jeg merker noe, kanskje jeg må øke "doseringen":confused:
|
Sitat:
Store mengder kan gi magebesvær, så det er nevnt. |
Sv: Hva funker for meg?
Sterkt krydder øker forbrenningen.Så her går det en del wokmat med masse Chili ,Hvitløk og Ingefær. Kanel skal også være bra,men ikke i woken tror jeg:D
|
Sv: Hva funker for meg?
Jeg bruker også mye krydder, fra boks og pose når jeg ikke har tid til å handle/orge fersk:o: Hvitløk (type "garlic powder" fra "innvandrerbutikkene"; oftest der jeg handler krydder) cayennepepper, karve, ingefær, hot curry, garam masala, koriander.:D
Har søkt og lett uten å lykkes; hvordan skal vi regne ut karbohydratverdiene i disse produktene, det står jo ikke oppgitt noe sted?:confused: Noen som vet?:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45. |