![]() |
Svimmel og sliten?
Startet med induksjonen på mandag. Har allerede tatt av noen kilo - men er skikkelig sliten og slapp. Blir fort svimmel også.... Er dette vanlig - eller har noen noen gode råd??? :)
|
Sv: Svimmel og sliten?
Det er en helt normal bivirkning av ketosen. Dette kommer seg ettehvert. Pass på å få i deg masse vann og og vitaminer :ja:
|
Helt normalt :ja: Og det går over :)
|
Det var hyggelig å få svar så fort. Er helt ny her...
Takk for rådet - skal drikke masse vann. Håper det helper! Imponert over resultatet ditt!!!! 22,5 kilo!!! Går det an å spørre hvor lang tid du har brukt? |
Takk :)
Akkurat 1 år brukte jeg på de kiloene. Mesteparten (17,5) gikk bort fra 1. februar -15. juli 07. Resten har jeg tatt og skal ta på "laaaangen".. :) |
jeg begynte med atkins kost i desember, og det er først nå jeg kjenner at jeg er slapp og sliten. men det rare er at kroppen min er full av energi.. kroppen min kunne tenkt seg å tatt en laaaaaaang tur i skiløypa, men hodet mitt vil så absolutt ikke være med..
og så den stygge smaken i munnen da.. er dette vanlig? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
men jeg jobber i turnus, og har problemer med å få tatt dem til et fast klokkeslett. hvis jeg har mye å gjøre på jobb og bare må stappe i meg maten(ikke bra) glemmer jeg tabeletten min.. noen som vet hvor lang tid det må gå mellom tabelettene, og må de taes til et måltid? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53. |