![]() |
Heisann ...
Har fulgt med dette forumet i det stille ei stund og tenkte nå å prøve meg på ketolyse-kuren. Har gjort det før og gikk da ned 15 kilo.Har nå fått noen nye "kjærestekilo" som jeg ønsker å få bort. Skal ned bortimot 10 kilo. Er dette for lite for å hive seg på en ketolysekur? Sliter litt med motivasjonen, men håper at det tar seg opp om jeg prøver å skrive litt her og får hjelp av dere med noen spark bak:D
|
Sv: Heisann..
Hei
Jeg har akkurat samme utgangspunkt som deg. Har også prøvd dette før, og har fått på meg igjen noen kilo på samme måte som deg : ) Jeg starta på kuren i går og det har gått bra til nå : ) Kjenner ketolyseånden er på plass så i dag har jeg kjøpt meg munnskyllevann..hehe Vil så gjerne ned 10- 15 kg før sommeren, dette kan vi klare!!Vi får motivere hverandre underveis. |
Det høres bra ut. Jeg har lest mange tråder her inne og det ser ut som at det er en flott heiagjeng her:)
|
:heia: velkommen :D
|
Velkommen og :heia:
|
Sitat:
|
Velkommen hit, vi skal heie alt vi kan! :)
|
Med kjærestekilo mener jeg at det har blitt mye sofasitting, film og snop etter jeg fikkk meg kjæreste i september. Leste en plass at mange går opp ca. 7 kilo når de får kjæreste og det stemmer ihvertfall for min del:D Men nå er det slutt på den moroa:) har leta litt rundt her for jeg ønsker å lage meg en journal, men finner ikke ut av det..
|
ops..syns jeg var så flink med den tickerfactoryen, men den så jo helt vill ut..hehe:)
|
Hei og velkommen.
Kjenner til de kjæreste kiloene ja ;) |
Sitat:
Lykke til |
Sv: Heisann ...
Hei, og velkommen hit! :)
|
Sv: Heisann ...
Sitat: