![]() |
Falsk, fantastisk, nydelig "potetsalat"
Lagde denne i dag og det var rett og slett HIMMELSKT!!!
2 bokser store, hvite bønner 1 boks salatbønner 1\2 boks mager kesam 2 ss majones 1 rødløk, finhakket 1 chili, finhakket 1\s liten purre, finhakket 1 ss vita hjertegod olje En dæsj sitronsaft Krydder: selerisalt, aromat, kvernet pepper Bland dette godt sammen... Sier det igjen.... NYDELIG!!!! Det blir tilbehøret (sammen med salat) til kyllingfileten i dag :sikle: |
Sv: Falsk, fantastisk, nydelig "potetsalat"
mmmm... :sikle: Hørtes godt ut. Jeg har VELFYLTE skap og kjøleskap nå, men veldig lite av disse ingr. Men skriver litt her, så jeg lettere finner det igjen når jeg skal lage det:)
|
Det var skikkeli godt. Har akkurat spist middag og det er det beste jeg har smakt på lenge. Du burde absolutt give it a try sometimes :klem:
|
Jepp, skal det- men ikke i dag, har spysjuke unger, og de drar jeg IKKE med meg ut i bilen for å dra på butikken. Mannen jobber...
Men en annen dag:ja: |
Tror egentlig det er det ultimate tilbehøret :p
For jeg tror faktisk det passer til alt, og det er jo konge. Nå kan jeg til og med få i meg eggerøre om morrane, for da minner det meg litt om koldtbord, standard: potetsalat,eggerøre, spekeskinke og salat :sikle: G E N I A L T!!!!!! |
Takk for tips!!
|
Hva er salatbønner? Finner man det på vanlig butikk? Må jo prøve dette etterhvert :D
|
Hørtes veldig digg ut. :ja: Må du gjøre noe med de hvite bønnene? Eller er de klare til bruk....synes det er litt stress når det må ligge natten over og sånt. ;)
|
Sitat:
Det står salatbønner på boksen, men også brune bønner.... Dette MÅ du prøve, DIGG :sikle: |
Sitat:
Klare til bruk :klem: |
Og :ja: DIGG!!!!
|
Så bra! :D Da har jeg noe godt i vente!
|
dette skal jeg prøve ja. kan jo bli lei av blomkål:knis:
|
jeg fant denne oppskriften en dag, tenkte jeg måtte prøve. Men ennå ikke blitt noe av det..
|
den er i vert fall suuuuper god :ja:
Bare gleder meg til sommern når jeg kan ha den til grillskivene :sikle: |
ÅÅhh! Takk! Denne må jeg prøve!!!
:klem: |
Høres herlig ut:ja:, men er det ikke ganske mye karber i bønner da. Regnet ut karbeinnhold eller? Håper det ikke er så mange, vil lage sånn til røkelaksen jeg har i kjøleskapet. Røkelaks og potetsalat er godt, med litt salat og eggerøre:spisesnak
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24. |