Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Søndag, en fin dag! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18101)

Summer 09-03-08 09:03

Søndag, en fin dag!

God morgen allesammen. :)

Her vi bor sludder det i dag, men det gjør ikke så mye, vi skal bare være inne og slappe av og kose oss uansett. Vi var ute på så masse i går. Vi gikk ut etter frokost, og så kom vi hjem igjen til å spise taco til kveldsmat i går. Vi var først på kulturspiren og malte påskeegg og diverse andre ting (spikket og mekket og malte osv), og så var vi på kino og så Asterix, - den var faktisk ganske morsom. Og etter det var vi på danseforestilling. Alt på en dag liksom. Skulle gjerne heller gått på danseforestillingen i dag, men de er på rundreise, så de var bare i går.

Så i går var vi sene i seng, og i forgårs var storebror sen i seng fordi han var så lenge på bading, så nå gikk jeg inn og vekket ham (:eek: ) for i morgen er det skoledag.

Så, har dere noen planer i dag da?

Petronella 09-03-08 09:24

Sv: Søndag, en fin dag!

Hørtes ut som en flott lørdag da:)
Er gråvær og surt her jeg bor idag også. Nå har jeg akkurat sendt to pysj-jenter på badet for å komme seg i klærne etter frokost. Jentungen har hatt bestevenninda på overnatting, og de har SÅ mye å skravle om at ting virkelig tar sin tid....:geip:
Broren sitter på rommet å bygger lego, fremdeles i pysj. Det er lissom det beste ved hele søndagen syns han :hearts:
Men nå MÅ vi begynne å virke her, for vi skal snart på håndballcup. Så, litt matpakkesmøring og en dusj så er mor også klar til avgang:heia:
Ha en finfin søndag folkens :)

indi 09-03-08 09:46

Liker å våkne litt tidlig i helgene jeg, nyter å spise frokost og drikke kaffe og se på ski på tv for meg sjøl. I dag er her 8 grader, nesten helt blå himmel, og jeg har allerede tatt på meg sykkelklær. Må nok snart røske i gubben og! Vi tenkte å slenge syklene på bilen, og ta utover jæren. Spesiell dag for meg idag, blir siste sykkeldag på lenge, skal på sykehus i morgen å operere høyre albu. Så når jeg låser sykkelen i ettermiddag kommer jeg nok til å sutre ganske mye, håpe dagens tur blir så lang at jeg er for utmattet til å deppe! :)
God søndag til alle!

Gerd 09-03-08 09:53

God morgen :)

Her i heimen er det bare jeg som har stått opp ennå ;)
Deilig med søndagsmorgen og litt fred og ro. Ingen planer for dagen, bare slappe av. :)

Sola skinner, men det blåser som bare fy ute....

Indi: Kose deg på sykkeltur i dag, og lykke til med operasjonen :)

God søndag, alle sammen :)

Georgine 09-03-08 10:58

Her er det overskyet og trist vær, men minsten og jeg skal på nabogården og lage påskepynt. Blir vel til at jeg kjøper noe også, var innom og tittet i går og det var mye fint :heia:

Foreløpig er det tegneserier og klesvask som er gjeldende.

Max 09-03-08 11:22

Her har det kommet ti cm våt snø siden i går, så vi har vært ute og måkt en del, laget to stoore snømenn, flere snølykter og hatt det gøy. Ble våte alle sammen til slutt :)

Nå er det litt roligtid med ungene inne, før jeg reiser på jobb etterhvert. Nå har jeg bare 6 søndager igjen å jobbe, så er det vår og sommerjobbing hjemme! Det skal bli deilig :D

Eilan 09-03-08 14:16

God søndag til alle! Har stille rolig søndag, skal ikke ut av døren tror jeg. Sto opp sent, spist deilig frokost, med deilig kaffe, skal sette på new age-musikken min og tenne kubbelysene og bare finnes. Tenk at livet kan være så enkelt og vakkert! :klem:

medas 09-03-08 17:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Eilan (Innlegg 416959)
God søndag til alle! Har stille rolig søndag, skal ikke ut av døren tror jeg. Sto opp sent, spist deilig frokost, med deilig kaffe, skal sette på new age-musikken min og tenne kubbelysene og bare finnes. Tenk at livet kan være så enkelt og vakkert! :klem:

Så nydelig innlegg. Må jo bare smile da:)
Her har vi vært på plantasjen i dag. Sett på dyra og kjøpt noen blomster. En rolig og deilig dag.

Ønsker alle en flott søndag videre!

Georgine 09-03-08 18:09

Vi har vært på barnas verksted og har produsert 2 påskeduker og 2 grytelapper :lol: Potettrykk er gøy :heia:

Ellers så kjøpte jeg meg et nytt kjede, noen påskeegg og to påskekaniner.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.