![]() |
Hvem er med i smoothiegjengen?
Nå har vi Linberggjengen, Eurodiettgjengen,Atkinserne, Southbeacherne, (tror ikke vi har noen blodtypere?) Muppettene også lurer jeg jo på hvem jeg har med meg som har vært tøff nok til å spise smoothie og blitt hektet...:D
Jeg er! *knis* Noen andre som er med? |
Jeg er med!
- og en litt lenger opp i gata her er med! Men han er ikke med på forumet da.... :cool: |
Hihi, driver du også og forteller folk om den fantastiske frokosten? :cool:
|
Får jeg være med, eller må jeg lage Shake-gjengen? :cool:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Må ikke Fedonisten legge fram oppskrift da? Eller er dere så selvskrevne? Hrmpf!
OK, jeg kan ydmykes i all offentlighet jeg! MHMs "drikk": 1 dl frossen bær 2 måleskjeer Protein Delite pulver 1 ss olivenolje 1 dl Biola syrnet lettmelk 2 dl lettmelk Mikses med stavmikser, og blir en tykk, kald, rosa-lilla drikk. |
Jeg vil være med!!
Prøvde min første Smoothie med melk, egg, søtstoff og skogsbær forrige uke, og det var helt nyyyyydelig!!! Men du, Lise... : Når du har olje i smoothie som er kald... Vil den ikke skille seg da?? |
Sitat:
Selskrevne? Vi? JA! :p Sitat:
Sitat:
Hva sier du Lise? |
Jupp, MHM er med i gjengen! :ja:
*åpner døren og slipper henne inn i varmen* |
Elian: Det går helt fint... Jeg kjøre det ganske heftig i kjøkkenmaskinen da, så det har ikke annet valg enn å blande seg.... :cool:
|
Jaaaaa!!!
Jeg vil være med! Så lenge det ikke må være med proteinpulver, for det har jeg visst ikke råd til nå. Har lenge hatt lyst til å prøve smoothies - hiver meg på bølgen nå!! Kommer tilbake når jeg har prøvd å lage og søker om opptak jeg også... :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
*leverer over et lommetørkle* |
Nå har jeg laget min aller første smoothie. Den besto av følgende:
To egg En dæsj olivenolje En spiseskje Cocosa Et par spiseskjeer creme fraiche (man tager hva man haver... :p) En hel del frosne bringebær En måleskje Stevia Drakk den med et rosa sugerør som sto til fargen på smoothien :D ...og den ble nyyyyyydelig!! Er jeg med i gjengen nå? :) |
Scilla er herved tatt opp i gjengen! :cool: :D
...ikke sant Fedonisten? |
Okai!
Men Lise? Må vi ha egne T-skjorter kanskje????? |
Sitat:
|
Takk for det da, Lise og Fedonisten! :D
Lagde meg smoothie til middag også jeg... :p UHHHHMMM..... |
Jeg vill også være med, men jeg har ikke fått det til enda. Kommer tilbake når jeg har laget en som jeg liker selv. Sliter litt med å få den søt, uten å bruke fruktose. Med proteinpulver smakte det for mye pulver - i hvertfall mitt pulver.
|
Sitat:
Det bare er sånn... vi bare blir hekta... :D Må ha det, bare må ha det...:cool: |
Sitat:
Kan du ikke kjøe stevia da? ...eller bestille fra Atkins? |
Jeg gir ikke etter for hverken reklame eller gruppepress! :D Men vi hadde ny 'smoothie' versjon til kvelds, Bringebæristype. Jeg ga opp og brukte fruktose - jeg toler det jo ganske bra. Den ble god nok.
Hadde kjøpt Natreen i dag, men jeg synes innholdsfortegnelsen ser så skummel ut. Kanskje jeg skal prøve å få tak i Stevia. Er det bare Atkins som har det? Når jeg har nådd trivselsvekten er jeg fornøyd med fruktose, men for ikke å gjøre veien for lang eller kjedelig er jeg på leit etter en midlertidig hverdagsløsning. Altså Bringebæris-smoothie 2 egg 1 dl biola 2 ss Udo 2 -3 ts fruktose 1-2 dl frosne bringebær Kan jeg være med nå? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57. |