![]() |
Mat på data/diett.no
Kan noen være snill å hjelpe meg med hvordan man regner ut % av hva og hvor mye man spiser så man kan justere etter 70% fett,25% prot.og 5% karbo??
...og hvor mye prot.i gram tilvarer dette i gram pr.dag??:confused: |
Sv: Mat på data/diett.no
Sitat:
Men vær obs på at veldig mange grønnsaker som ligger inne her er feil. Du bør da lage din egne matvarer |
TAKK!
Jeg skylder på ketolysen....og føler jeg hjerne som en ert nå:D men skjønner ikke hvordan man gjør det!!!!!!:mad: Skrev f.eks.to egg og fikk opp eltarnativer eggepulver!!:eek: Kunne du tatt deg bryet en gang til og forklare som om det skulle vært til en 5 åring?:D |
1 Vedlegg
Sitat:
Se vedlegg. Se etter K.diag og sammenlign med bildet du får hos deg. Du må ikke skrive to egg, men kun egg. Så skriver du hvor mange gram det er for 2 egg. Det er vel ca 100g. Hvis du skal legge til egen matvare, er det på samme verktøylinje Kopier, Slett valgte, legge til favoritt osv. Da er det bare å fylle ut (se da næringsinnholdet på varen) og lagre |
Hei igjen...
DU ER EN ENGEL...men jeg vet ikke helt hvordan dette går:eek: Hang med ett stykke...*ler*:D Men skal prøve....takk ihf...:):):) ...og du...grattis med nytt bilde? Er det deg? :) så pen hun/du var da... ...men en annen ting...du som er så teknisk av oss:) Hvordan legger du inn linken til siden din? |
Sitat:
Gå inn på din egen journal, Trykk Ctrl og C på adresselinjen ( der det står http://) Gå da inn Kontrollpanel--Endre signatur og lim inn og lagre. Voila! Du får spørre hvis det er noe på diett.no, er så dårlig på å forklare og vettu |
Ingen Kdialog....er du på førstsiden?:confused:
|
Sitat:
Jeg er inne der du skal legge inn dagens meny. Der du skal ha opp egg feks |
Mine måltider fliken..
Så ser du helt til høyre på siden |
Hei igjen...:)
Så ikke du hadde svart...Utrolig fint bilde...Så pen du er:) Men skal du ned 20 kg?? Ingen ting i veien med din forklaring...er jeg som er helt borte når det gjelder data!! ...og nå ble det mye her...*ler* Skal prøve om jeg har bed.lykke med den adr....uff.... |
ler....gud...har du msn?
|
Ja...der står det kun kakediagram!!!HERREGUD er det mulig!!
|
Må jeg reg.meg først kanskje????
|
3 Vedlegg
Sitat:
Ja det må du:) Se her følg denne step by step, så får du til den linken. Lagde det til deg nettopp. |
1 Vedlegg
Sitat:
Og den siste step:) Fikk ikke plass i første vedlegg se |
Sitat:
Her er forresten adressen til journalen din også. Dette er den adressen du limer inn i siste step. http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18240 |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18. |