![]() |
Hva har dere spist idag?
Jeg har spist:
Frokost: omelett med salat Lunsj: 1 stk nøtte og oste muffins med meierismør Middag: fløtegratinert kjøttdeig med salat + fromasj av heistad sin gel med piska krem Litt sjokolade fra cloletta 72% uten sukker Gleder meg til å se hva dere andre har spist idag 1 påskedag:p |
Sv: Hva har dere spist idag?
Sov så leeenge i dag- etter et besøk i går til langt på natt....
Så det ble frokost rundt middagstider.... eggeomelett med løk, reker med majones og noen skiver gulost. kaffe med fløte, og et glass farris. nå har e lyst på en liten dessert :):rolleyes: |
I dag har jeg spist eggerøre, tomat og en liten nakkekotelett til frokost. Og til mellom spiste jeg en grillpølse. Vi var ute i skogen og grillet pølser. :)
Til lunsj spiste jeg kinakål, tomat og paprika med bacon, ost og rømme på. Så koste jeg meg med to kopper kaffe med fløte og en sukkerfri sjokolade. Middag ble hjemmelagde kjøttkaker og gratinert blomkål og brokkoli. Til dessert spiste jeg bringebær med splenda og fløte på. Kveldsmaten vet jeg ikke enda hva det blir... Ble visst litt mye fløte i dag, håper det ikke gjør utslag på vekta i morgen tidlig :rolleyes: |
Sein frokost
1 ss Udos rett i kroppen Eggerøre av 2 egg og en dæsj fløte, stekt i meierismør. [Greide bare halvparten, men det var ikke så verst på smak!] Halv pakke bacon (:sikle:) 9 gram purreløk Vann Lunsj 1 Gerds grov bolle Majones Trønderfår 33 gram agurk Vann Middag Ziggys rømmegrøt Meierismør som smørøye(r), kanel og splenda. Vann MM 45 gram baconsvor Ostechips Pepsi Max |
Idag :
Frokost : ingisboller med reker i majones og Jalapeno ost og smør under og litt agurk på toppen Mellom: en babyel Lunsj :litt av hypers oste lasagne og salat middag : Hypers Ostelasagne og salat Kvelds: en pose fleskesvor og litt rømme som dipp |
hva er Gerds grove bolle da??
|
Frokost(type sein)
omelett med ost og skinke ,oregano Middag kokt skinkesteik,med litt erter i hvitsaus Dessert litt ferske jordbær med fløte og sukker erstatning |
I dag har jeg spist:
frokost: kinakål, paprika, tomat, kjøttkaker, ost og rømme. 0.5 liter vann lunsj: to nakkekoteletter, 40 g blomkål, 1 ss rødkål. 0.4 liter vann mellom: 2 kopper kaffe med fløte i, ca 60 g middag: to nakkekoteletter, ca 50 g blomkål. 0.4 l vann mellom: 8 biter Cloetta 72% sukkerfri sjokkis. 4 g karbo i det.. :rolleyes: kvelds blir stekt laks med agurk og rømme på :) |
Frokost:
To stekte egg m/ vårløk og en stor skive røkelaks Lunsj: 1 Yoghurt o,1% m 1,5 dl havregryn Mellom: :o Lenge siden sist, men to sjokoladebiter Middag: Middagsrest fra lørdag; 1 tallerken m/Lammestek med grønnsaker av ymse slag; løk, squash, brokkoli, paprika, tomat...??? Og saus. Nam! Kvelds: Tre tykke gulostskiver :) |
Opprenskning på gang, derfor meget lavt på karber:
Frokost & Lunsj; tilsammen en omelett av 4 egg, 4 baconskiver og ost. Middag: Stekt kylling med tacokrydder, ost på toppen. Kveld: Trolig intet. |
Frokost
1 ss Udos rett i kroppen Svinekotelett stekt i meierismør Issalat Ruccola Løk Fader Martin dressing Vann Lunsj Ostesmørbrød: Gerds grovis delt i to, masse ost - i ovnen. Sukkerfri ketchup Pepsi Max (prøver med det, og ser hvordan det går) Middag/kvelds Improvisert Qusedillas inspirert av Isets oppskrift Kjøttdeig, en dæsj creme fraiche, krydder, hot taco saus uten sukker. Lagt mellom to Mama Lupes. Ost på begge lefsene. Stekt i panna på begge sider, til osten er smeltet. Skal egentlig serveres med rømme og salsa, men jeg er tom for rømme. Spiste litt under halvparten. MM Litt nøtter. |
Gerds grove boller: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?b=887
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03. |