![]() |
Ny her jeg ...
Hei.
Er veldig ny her jeg. Men har lest litt om ketolysekur nå og dette skal jeg klare. Må bare sette meg inn i hva jeg kan og ikke kan spise, og ikke minst, handle inn alt sammen... :) Boka og vitaminene står i skapet. Håper noen har noen gode tips og råd til meg, eller linker til f.eks matretter osv... Klem |
Sv: Ny her jeg...
Heisann og velkommen hit :)
Inne på oppskriftsforumet ligger masse gode og ketosevennlige oppskrifter. Det kan være lurt å se på filosofiboksen (nede til venstre) til den som har lagt inn oppskrifta :ja: Planlegging er viktig, og å lese boka godt. Dette har jeg alltid i hus: I mitt kjøleskap: Smør, fløte, soyamelk, rømme, creme fraishe, cottage cheese,fete oster, skinke, bacon,egg,baconost på tube, blomkål,brokkoli,squash,aubergine,fersk sjampinjong, hvitløk,løk,salat,agurk,tomat,paprika. I fryseren er alltid: Kyllingfilet,kyllingvinger,laksefilet,mer bacon , nakkekoteletter, kjøttdeig. I tørrvareskapet: Linfrø, diverse nøtter og andre frø, krydder og tørka urter, johannesbrødkjernemel,soyaprotein, bakemix, seltin, buljongterninger av forskjellige slag, grovhakka tomater på boks (landlord har minst karber)+ kaldpressa oljer: rapsolje og olivenaolje Lykke til :heia: |
Tusen takk. :)
|
Velkommen og lykke til! :)
|
Sv: Ny her jeg ...
Velkommen hit, og lykke til!!! :heia:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39. |